خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبرداد؛

۲ هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه‌ای فارس تعیین تکلیف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۳۷۶

در راستای تأکید دادستان کل کشور مبنی بر ورود دادستان‌های مراکز استان‌ها به موضوع تعیین تکلیف اموال مازاد سازمان‌ها، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از تعیین تکلیف ۲ هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه‌ای استان فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، سید مصطفی بحرینی در این‌ خصوص، اظهار داشت: این تصمیم در راستای جلوگیری از تضییع بیت‌المال و کمک به دولت، با هماهنگی شورای دستگاه‌های نظارتی استان اتخاذ شد و اموال مازاد مذکور در پروژه‌های آب‌رسانی استان استفاده می‌شود.

وی گفت: اموال مذکور بخشی از اموال طرح‌ها و پروژه‌های خاتمه یافته ملی و استانی از سنوات گذشته است و با تصمیم اتخاذ شده از زیان مالی بیش از یک هزار میلیارد ریالی در صورت مزایده این اموال جلوگیری می‌شود. ضمن اینکه بخشی از نیاز پروژه‌های آبرسانی استان نیز تأمین خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، اموال مذکور را شامل لوله‌های فولادی، لوله‌های جی آر پی، شیرآلات پروانه‌ای و سوزنی و سایر اتصالات پروژه‌ای عنوان کرد.

بحرینی با اشاره به وظیفه قانونی مدیران دستگاه‌های دولتی استان در تعیین تکلیف اموال مازاد گفت: بر اساس قانون دستگاه‌ها باید اموال مازاد خود را پس از شناسایی و احصا به فروش برسانند و یا در قالب قرارداد‌های اجاره عرضه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز