خبرگزاری کار ایران

شهردار لامرد:

مسیر امتداد بلوار معلم آماده آسفالت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۳۳

شهردار لامرد باتوجه به پیشرفت فیزیکی پروژه امتداد بلوار معلم در نقاط مختلف گفت: امیدواریم تا پایان آبان ماه مسیر برای آسفالت در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، عطاءالله جوکار با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: عملیات خاکبرداری و  خاکریزی با پیشرفت ۹۰ درصدی و عملیّات اجرای تک لبه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی ادامه مسیر بلوار معلّم شهر لامِرد در حال انجام است. 

وی بیان کرد: در راستای گره گشایی و رفع مشکل ترافیک شهر لامِرد از سمت بلوار معلّم و آماده سازی مسیر برای دسترسی شهروندان به فازهای جدید مسکن ملی، شهرداری لامِرد اجرای پروژه  ادامه مسیر  بلوار معلّم شهر لامِرد را در اولویت قرار داد. 

جوکار افزود: باتوجه به حجم ترافیک ورودی و خروجی شهر از سمت شرق شهر، شهرداری لامِرد؛ با تملّک اراضی، بازگشایی ادامه ی مسیر بلوار معلّم شهر لامِرد را پیگیری کرد که پس از چندین نشست با مشاور پروژه و تعیین مسیر مناسب، عملیات خاکی و تک لبه اجرا شد.

جوکار اضافه کرد : در حال حاضر عملیات خاکی (خاکبرداری و خاکریزی) با پیشرفت ۹۰ درصد و ۶۵۰۰۰ مترمکعب و حدود ۸۲۰۰۰ مترمکعب زیرسازی که در بعضی از نقاط چندین لایه به صورت متراکم شده اجرا شده است.

جوکار درخصوص عملیات اجرای تک لبه این پروژه گفت: اجرای تک لبه این پروژه با پیشرفت ۷۰ درصد و به طول ۹۶۰۰ مترطول است.

به گفته وی، باتوجه به وجود چندین آبراهه آب در مسیر پروژه، مشاور پروژه؛ دو ابنیه پُل واقع در مسیر طراحی کرد که در حال حاضر خاکبرداری پُل ها انجام و پیمانکار عملیّات اجرایی این پُل ها را شروع می‌کند.

شهردار لامر باتوجه به پیشرفت فیزیکی پروژه در نقاط مختلف افزود، امیدواریم تا پایان آبان ماه مسیر برای آسفالت در اختیار پیمانکار قرار گیرد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز