خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر لامرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۴۸

ظهر امروز آیین واگذاری ١١٣ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان لامرد و کلنگ زنی‌ آغاز عملیات اجرایی فازهای ٢، ٣ و ۴ طرح نهضت ملی مسکن در شهر لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «علی منصوری» رئیس اداره راه و شهرسازی لامرد با اعلام جزییات تأمین زمین طرح‌های نهضت  ملی مسکن و جوانی جمعیت، گفت: ۵٠٣ نفر برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان لامرد ثبت نام کردند که  در حال پالایش و بررسی پرونده‌ها هستیم و در فاز نخست نیز ١١٣ نفر از متقاضیان، زمین آنها تأمین شد و پرونده آنها تایید نهایی شده است که امروز قرارداد تحویل زمین به ١٠ نفر از متقاضیان به نمایندگی از سایر مشمولان؛ واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن؛ طی چهار فاز در  شهر لامرد تعریف شده است که ٩٠ واحد  فاز یک شهر لامرد در حال ساخت است و فازهای ٢، ٣ و ۴نیز ٨۴٠ واحد مسکونی است که امروز برنامه شروع عملیات اجرایی این واحدها داریم.

حجت السلام شیخ محمد جواد آزاد، امام جمعه لامرد ضمن تشکر از دست اندرکاران ساخت و اجرای طرح های ساخت مسکن، خواستار شد؛ همه‌ی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای مسکن کمک کنند تا دو طرح یاد شده به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه جلسات متوالی شورای مسکن شهرستان لامرد با راهبری آقای مهندس خضری فرماندار  و حضور دستگاه‌های عضو در هر هفته برگزار می‌شود و جای تشکر دارد.

همچنین در پایان حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در جریان آغاز این طرح ها اعلام کرد: زیرسازی طرح نهضت ملی مسکن شهر لامرد توسط شهرداری باهمکاری دستگاه‌های راهسازی هیأت امنا در حال اجراست و پروانه ساختمانی فازهای ٢ و ٣ نیز صادر شده است و  برنامه ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی از سوی بنیاد مسکن پیگیری می‌شود. 

این مسئول با اشاره به نقش اثرگذار نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی درخصوص جذب اعتبارات عمرانی راهسازی حوزه انتخابیه، افزود: در زمینه جذب تسهیلات طرح ملی مسکن لامرد نیز پیگیریهایی داشتیم که از حمایتهای نماینده مردم در مجلس و فرماندار هم بهره مند خواهیم شد.

در این مراسم، نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی، معتمدین و متقاضیان حضور داشتند.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز