خبرگزاری کار ایران

جذب ۲۱ نیروی انسانی در حوزه سلامت شهرستان مُهر استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۰۴۰

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر، از جذب ۲۱ نفر در آزمون استخدامی پیمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه سلامت شهرستان متبوعش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان مُهر ، هادی اکبری عصر امروز در جمع خیرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز مجموعه سلامت شهرستان و با پیگیری در چندماه اخیر، موفق به اعلام و تصویب جذب نیرو در ۲۱ ردیف نیروی انسانی در واحدهای مختلف حوزه سلامت شهرستان شدیم.

وی با اشاره به جذب نیروهای استخدامی در مراکز خدمات جامع سلامت، اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان های شهرستان گفت: پذیرش در رشته های پزشک عمومی، پرستاری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، سلامت روان، فوریت‌های پزشکی، انباردار، صندوق دار و فناوری اطلاعات سلامت انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مُهر با بیان اینکه جذب این تعداد نیرو از طریق آزمون استخدامی کشوری است، گفت: نام‌نویسی در یک فرصت ده روزه و آزمون در ۲۱ مهر ماه به صورت متمرکز در کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی، متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir ثبت نام کنند.

هادی اکبری در پایان از مساعدت رئیس  و معاونین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستانهای لامِرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز