خبرگزاری کار ایران

در شرکت توزیع نیروی برق فارس انجام گرفت؛

اجرای بزرگترین طرح نظر سنجی مدیریت مصرف برق

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۸۳۲

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، گفت: از آنجا که نظر مشترکان بخش خانگی یکی از ملاک های تعیین سیاست های اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق در نظر گرفته می شود، در همین راستا طرح نظرسنجی مدیریت مصرف برق ویژه تابستان سال جاری در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدرسول تحفه، با بیان اینکه طرح نظرسنجی از مشترکان در شهریورماه سال جاری با مدیریت و راهبری شرکت توانیر در حال انجام است، ابراز داشت: با انجام این نظرسنجی می‌توان میزان اثر بخشی فعالیت‌های رسانه‌ای و میزان اطلاع و آگاهی شهروندان در خصوص پاداش 20 برابری وزارت نیرو را مورد بررسی قرار داد و بر همین اساس سیاست های اطلاع رسانی در خصوص مدیریت مصرف برق را اعمال کرد.

وی خاطرنشان کرد: از زمان شروع برنامه های مدیریت مصرف در خرداد ماه سال جاری و اعلام طرح پاداش 20 برابری وزارت نیرو جهت مشترکان خوش مصرف خانگی، در راستای تشویق و ترغیب کلیه مشترکان به رعایت مصرف برق و نحوه بهره مندی مشترکان خانگی از این طرح، از تمامی ظرفیت های موجود و ابزارها از جمله انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرستان ها، تهیه اخبار با موضوع مدیریت مصرف و طرح تشویقی وزارت نیرو، گزارش های خبری توسط صدا و سیمای مرکز استان، ساخت و پخش نمایش های رادیویی، نشان آگهی و زیرنویس های تلویزیونی، برگزاری مسابقه، انتشار محتواهای مدیریت مصرف شامل کلیپ، موشن گرافی، اینفوگرافی، پوستر و ... در فضای مجازی و گروه های پربازدید، استفاده شد که با نتایج بسیار مطلوبی همراه شد.

کارشناس مسئول نظرسنجی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در خصوص روند انجام این نظرسنجی بیان داشت: نظر سنجی ملی مصرف برق دارای سه مرحله می باشد که مرحله اول آن پیامکی می باشد که برای مشترکان خانگی این شرکت ارسال گردیده و مرحله دوم آن نیز از طریق تماس تلفنی با مشترکان آغاز به کار کرده و مرحله سوم که مراجعه حضوری است نیز در حال انجام است.

عاطفه زارع، اظهار داشت: پاسخ های ارائه شده توسط مشترکان توسط کارشناسان شرکت توانیر بررسی و نقاط ضعف و قدرت شناسایی می گردد که از تمامی مشترکان درخواست می شود تا با شرکت در این نظر سنجی، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را جهت بهبود خدمات یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز