خبرگزاری کار ایران

مدیر قرارگاه جهادی کوثر عنوان کرد؛

صادرات و بازگشت سرمایه از دغدغه‌های مهم سرمایه گذاران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۳۹۰

مدیر قرارگاه جهادی کوثر با بیان اینکه یکی از دغدغه های سرمایه گذاران ما موضوع صادرات و و برگشت سرمایه است، افزود: هر کدام از واحدهای صنعتی بخواهند محصولات خود را صادر کنند این مرکز کار را به صورت تضمیمنی انجام می دهد و علاوه بر بازاریابی بازگشت پول را هم تضمین و جذب سرمایه گذار را هم دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا، سلیمان صفری در دومین همایش از سلسله همایش‌های سرمایه گذاری منطقه‌ای و شهرستانی ضمن تقدیر از حمایت های مجموعه استانداری از این قرار گاه اظهار داشت: قدم های موثری در زمینه جذب سرمایه گذار و حل موانع برداشته شده است و برای نخستین بار مرکز سرمایه گذاری و توسعه معاملات تجاری استان فارس در کشور عمان راه اندازی شد.

صفری ادامه داد: از فرمانداران محترمی که در جلسه حضور دارند می خواهیم که فرصت های سرمایه گذاری را بر اساس زیرساخت های شهرستان به ما معرفی کنند.

وی با بیان اینکه تسهیل و تسریع در کار سرمایه گذاری هدف دیگر قرارگاه است، افزود: بروکراسی های اداری با پیگیری قرارگاه، به حداقل ممکن رسیده است و قرارگاه جهادی کوثر فارغ از بروکراسی های اداری، در خدمت سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی است لذا آمادگی همه جانبه خود را با همه بخش های سرمایه گذاری اعلام می داریم.

ایوبی معاون دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس نیز در این همایش با بیان اینکه در راستای برنامه های تحولی دولت سیزدهم، توسعه همه مناطق با رونق اقتصادی دیده شده است، افزود: نخستین کاری که هدف گذاری شد راه اندازی قرارگاه کوثر بود که در این راستا چندین کمیته تشکیل شد تا با رفع بروکراسی های ادارای مسیری میان بر برای فعالان اقتصادی ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در این راستا استان به 9منطقه آمایشی تقسیم شد و ماهانه همایش هایی در شهرستان های هدف برگزار می شود تا سرمایه گذاران با یکدیگر و مدیران تبادل نظر و هم افزایی داشته باشند و در نهایت شاهد یک حرکت جدید برای سرمایه گذاری باشیم.

ایوبی خاطرنشان کرد: امروز دومین همایش در این عرصه، با حضور شهرستان های زرقان، پاسارگاد، بیضا، سپیدان،ارسنجان و مرودشت به میزبانی مرودشت برگزار شد که امید است خروجی این همایش ها باعث رونق اقتصادی و اشتغال شود. او در پایان با تقدیر از کسانی که در برگزاری این همایش نقش داشتند، اظهار داشت: این رویکرد استانی به بحث سرمایه گذاری می تواند منشا تحول باشد به شرط آنکه همه دستگاه‌ها یاری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های سرمایه گذاران ما موضوع صادرات و و برگشت سرمایه است، افزود: هر کدام از واحدهای صنعتی بخواهند محصولات خود را صادر کنند این مرکز کار را به صورت تضمیمنی انجام می دهد و علاوه بر بازاریابی بازگشت پول را هم تضمین و جذب سرمایه گذار را هم دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز