خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

باعثتاسف است که کسی باور نمی کند فارس پیست اسکی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۲۱

موقعیت جغرافیایی شهرستان سپیدان و نزدیکی آن به مرکز استان بستر لازم را برای توسعه توریست ورزشی فراهم کرده است.

شیراز - ایلنا: استاندارفارس گفت: این باعثتاسف است که کسی باور نمی‌کند در استان فارس دومین پیست بزرگ اسکی کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد احمدی افزود: بهره گیری از توان بخش خصوصی، استفاده از ۶۰۰ هکتار پهنه گردشگری وچشم اندازی بسیاز زیبا از پیست اسکی پولاد کف دومین پیست بزرگ کشور و در عین حال یکی از زیبا‌ترین پیست‌های منطقه را بوجود آورده است که می‌تواند به عنوان یک قطب ورزشی وگردشگری در کشور و حتا منطقه معرفی شود.

وی که پس از بازدید از پیست بین المللی پولادکف سپیدان در شورای اداری این شهرستان سخن می‌گفت شهرستان سپیدان را شهرستان بزرگ، سرشار از پتانسیل‌های فراوان ودر عین حال محروم دانست و افزود: پس از جاذبه‌های معنوی و گردشگری شیراز، تخت جمشیدوپاسارگاد، سپیدان می‌تواند قطب گردشگری استان باشد.

احمدی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی شهرستان سپیدان و نزدیکی آن به مرکز استان بستر لازم را برای توسعه توریست ورزشی فراهم کرده است.

وی افزود: با توسعه امکانات رفاهی وورزشی سپیدان، این شهرستان می‌تواند در فصول مختلف سال میزبان اردوهای مختلف تیم‌های ملی کشورمان و حتا کشورهای منطقه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز