خبرگزاری کار ایران

در شیراز انجام گرفت؛

تجلیل از سیروس پاک فطرت به عنوان چهره ماندگار ورزش همگانی کشور در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۰۷۳

سیروس پاک فطرت به عنوان چهره ماندگار ورزش همگانی کشور در فارس تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور ۵ نماینده مجلس، معاون استاندار فارس و رئیس صندوق بازنشستگی لشکری و کشوری استان از سیروس پاک فطرت به عنوان چهره ماندگار ورزش همگانی کشور در فارس تجلیل شد.

مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تالار حافظ شیراز و با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از بازنشستگان و نمایندگان شهرستان‌های شیراز، ممسنی و فسا در مجلس شورای اسلامی اقایان قادری، عزیزی، علیرضا پاک فطرت، انصاری نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم، فیروزی نماینده شهرستان فسا و همچنین زارعی مدیر صندوق بازنشستگان لشکری و کشوری در فارس با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برگزار شد.

در این مراسم  سیروس پاک فطرت به عنوان چهره ماندگار ورزش چوگو رشته اصیل ایرانی در ورزش همگانی تجلیل و لوح تقدیر انجمن چوگو فدراسیون کشور به عنوان چهره ماندگار به وی اهدا شد.

همچنین در این مراسم ویژه از تعدادی از بازنشستگان مدال آور و افتخار افرین طی یک سال گذشته قدردانی شد.

سیروس پاک فطرت طی سال‌های ۹۰ تا ۱۴۰۰ به مدت ۱۰ سال ریاست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس را عهده‌دار بودند که به اتفاق اعضا هیات رئیسه، روسای هیات شهرستان‌ها و مسئولان کمیته‌های متناظر استانی و همکاری سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی امر ورزش و سلامتی از جمله فدراسیون همگانی و اداره کل ورزش و جوانان فارس موفق شدند هیات ورزش های همگانی استان فارس را از رتبه ۱۶ در سال ۹۰ به رتبه اول کشور در سال ۱۴۰۰ برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز