خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

افزایش میزان مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۴۸

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: میزان مشارکت سازماندهی شده جمعیت در مناسبت‌های ورزشی شاخص اصلی هیئت‌های ورزش همگانی است و باید در مناسبت‌های مختلف میزان حضور و مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، افشین ملایی در مجمع عمومی هیئت ورزش‌های همگانی استان قزوین گفت: در حال حاضر بودجه سالانه فدراسیون ورزش‌های همگانی صرفا پنج میلیارد تومان است که جابگوی نیازهای این حوزه نیست، برای پیشبرد اهداف به سالانه 400 تا 400 میلیارد اعتباار نیاز داریم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: 73 انجمن، کمیته و گروه درزیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت دارد.

وی عنوان کرد: اعتبارات هئیت‌های استانی از طرف اداره کل ورزش و جوانان و از محل 9 درصد ارزش افزوده تخصیص دادده می‌شود، همچنین 10 درصد اعتبارات فدراسیون هم مختص هیئت‌ها است که این میزان در سال گذشته بیش از پنج برابر بود.

این مسئول ادامه داد: برای افزایش حضور مردم در ورزش‌های همگانی نیاز داریم حامیان مالی را در مناسبت‌های مختلف جذب کنیم که این روند باید مورد حمایت مسئولین هم باشد.

وی یادآور شد: هیئت‌های استانی باید برای رسیدن به مشارکت 40 درصدی متناسب با نیازهای جامعه هدف اقدام کنند، زیرا این میزان مشارکت ملاک ارزیابی از هیئت‌های استانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز