خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبرداد؛

شتاب در توسعه زیرساخت های شهرک‌ها و نواحی صنعتی لارستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۳۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای آماده سازی ناحیه صنعتی پشت سنگر لار جهت واگذاری به متقاضیان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی هاشمی در جلسه با  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: مراحل طرح توسعه این ناحیه صنعتی به  مساحت 66 هکتار انجام و سند آن نیز در مرحله صدور است و پس از آن  عملیات اجرایی توسعه زیرساخت ها در دستور قرارمی گیرد.

وی افزود: توسعه و تکمیل زیر ساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی لار در برنامه امسال قرار دارد و در این زمینه طرح هایی نظیر اجرای خط انتقال آب به ناحیه حسن لری و پشت سنگربا اعتبار اولیه 17میلیارد ریال آغاز شده و مناقصه طرح  تکمیل شبکه روشنایی این ناحیه صنعتی نیز با 570 میلیون تومان برگزار و پیمانکار آن انتخاب شده است.

هاشمی همچنین از برآورد مناقصه آسفالت فاز دوم شهرک صنعتی لاربا اعتبار حدود 1میلیارد تومان  خبر داد و گفت: این طرح نیز در تیرماه به مناقصه خواهد رفت و پیمانکار آن انتخاب می‌شود.

هاشمی در ادامه  از برنامه این شرکت برای تکمیل شبکه داخلی برق و روشنایی  ناحیه بیرم خبرداد و گفت: این طرح در مرحله برآورد و برگزاری مناقصه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برگزاری مناقصه خط انتقال برق از پست برق بیرم تا ورودی ناحیه صنعتی با اعتبار 950میلیون تومان خبرداد و گفت:این طرح نیز به زودی اجرایی می شود.

هاشمی همچنین اجرای طرح رفوژ، زیرسازی و نصب تابلو ناحیه بیرم را از دیگر برنامه های امسال این شرکت اعلام کرد.

هاشمی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان، وسعت منطقه، وجود سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی لارستانی مقیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس و نیز نزدیکی با کشورهای حاشیه حوزه خلیج‌فارس، توسعه و تکمیل شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این شهرستان در اولویت قرار دارد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها برای جذب سرمایه‌گذارای در شهرک‌های صنعتی لار، بیرم، حسن لری و پشت سنگر  گفت: انتظار است سرمایه گذاران منطقه لارستان از این ظرفیت‌ها برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 148 قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لار و 35قرارداد در نواحی حسن لری و پشت سنگر منعقد شده است گفت: 80  واحد بهره بردار با افزون بر 980 نفر نیز در این شهرک‌ها و نواحی در مرحله بهره برداری قرار دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از انعقاد 44 قرارداد در نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر خبر داد و گقت: از این تعداد 13واحد با اشتغال 150 نفر در مرحله بهره برداری است.

در این جلسه مسائل و مشکلات دو طرح  سرمایه گذاری نیز بررسی و رسیدگی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز