خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خبر داد؛

برنامه ریزی برای طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی کازرون/ واگذاری اراضی در منطقه ویژه اقتصادی کازرون بصورت اقساط

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۹۶۴

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس باهدف بررسی میدانی مسائل ومشکلات منطقه ویژه اقتصادی کازرون و دیدار چهره به چهره با سرمایه گذاران همراهی فرماندار ویژه و معاونان فرماندار یکازرون از این منطقه اقتصادی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا مصطفی هاشمی در این بازدید که فرماندار ویژه کازرون نیز حضور داشت، ضمن بررسی وضعیت زیرساختی این منطقه ویژه اقتصادی و بازدید از طرح های درحال انجام ،از اراضی درنظر گرفته شده برای طرح توسعه نیز بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این بازدید با بیان اینکه زیرساخت های اولیه نظیر آب و برق،شبکه گاز وفاضلاب  در  منطقه ویژه اقتصادی کازرون آماده شده است گفت:بسترهای لازم  برای استقرار واحدهای تولیدی ،صنعتی فراهم شده و تاکنون 5قرارداد نیز منعقد شده است.وی افزود:سایر زیرساخت‌ها نیز همزمان با استقرارواحدها ایجاد می شود. 

هاشمی در ادامه  با بیان اینکه برای حمایت از سرمایه گذاران ،تمامی امور صدور جواز تاسیس،جواز ساخت، پایان کار و پروانه بهره برداری بصورت رایگان انجام می شود گفت:شرایط واگذاری زمین در منطقه ویژهاقتصادی کازرون نیز بصورت نقد و اقساط است.

هاشمی افزود: در منطقه ویژه کازرون متقاضیان می توانند  در بخش های ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی،تجاری و خدماتی  به فعالیت بپردازند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه  منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت 73هکتار راه اندازی شده  است گفت: با توجه به افق توسعه آینده این منطقه ویژه اقتصادی،پیگیری طرح توسعه آن نیز در حال انجام است.

هاشمی  با بیان اینکه تاکنون بیش از 400 میلیارد ریال برای انجام زیرساخت ها هزینه شده است گفت: هم اکنون نیز دو طرح با مبلغ بیش از 30 میلیارد ریال در حال انجام است و به زودی آسفالت خیابان های اصلی انجام می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: امیدواریم با توجه به قابلیت های موجود در منطقه ویژه اقتصادی کازرون، این منطقه بتوانند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار و صادرات فراهم کند.

فرماندار ویژه کازرون نیز بر همکاری به منظور اجرای طرح توسعه این منطقه ویژه اقتصادی تاکید کرد و گفت: با توجه به اجرای طرح های توسعه محور کمربندی شمال کازرون از جوار منطقه ویژه اقتصادی،این منطقه اقتصادی در آینده به کمربندی کازرون وصل می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در سفر به شهرستان کازرون همچنین  از زیرساخت های ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون بازدید کرد.

هاشمی در این بازدید بر تسریع دررفع نواقص و به  مدار آمدن مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این ناحیه صنعتی تاکید کرد.

وی  همچنین در ادامه با اشاره به پیگیری های انجام شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی و فرمانداری ویژه کازرون و سایر دستگاه‌ها  برای اخذ مجوز یک حلقه چاه آب ،گفت: با حفر این چاه بستر مناسبی برای تامین آب پایدار واحد‌های مستقر در این ناحیه صنعتی فراهم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز