خبرگزاری کار ایران

توسط استاد علی بحرینی انجام گرفت؛

اجرای زنده نقاشی واقعه غدیرخم در دانشگاه هنر شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۳۰

واقعه غدیرخم توسط استاد علی بحرینی در دانشگاه هنر شیراز نقاشی شد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه هنر شیراز، در امتداد برگزاری جشنواره‌ تجسم غدیر، استاد علی بحرینی (استاد پیشکسوت نقاشی ایران) با حضور در دانشگاه هنر شیراز، اجرای زنده‌ نقاشی واقعه‌ غدیرخم را به نمایش گذاشت.

این رویداد که در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۴ و ۵ تیر ماه در دانشگاه هنر شیراز ترتیب یافت، با استقبال  هنردوستان و اهالی فرهنگ و ادب شیراز مواجه شد.

محمدجواد زارع مهذبیه، سردبیر جشنواره‌ ملی تجسم غدیر در حاشیه‌ این رویداد توضیح داد: دانشگاه هنر شیراز با هدف تبیین و نهادینه‌سازی فرهنگ والای غدیر اقدام به برگزاری جشنواره‌ی هنرهای تجسمی با موضوع غدیرخم کرده است.

وی افزود: این جشنواره که در شش رشته‌ طراحی پوستر، تایپوگرافی (حروف‌نگاری)، تصویرسازی، خوشنویسی، کارتون و نقاشی با حضور داوران برجستۀ کشوری  ترتیب یافته است، به‌ دلیل استقبال و درخواست مکرر هنرمندان، تا یکم شهریور ماه تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ این جشنواره ارسال کنند.

رئیس انجمن‌ هنرهای تجسمی فارس خبر داد: در راستای برگزاری «جشنواره‌ هنرهای تجسمی با موضوع غدیرخم»، این جشنواره برای تولید آثار فاخر هنری در طول دوره‌ی فراخوان، اساتید مطرح کشور در رشته‌های مختلف هنری دعوت خواهد کرد و در اختتامیه‌ این جشنواره، تمامی آثار در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا، استاد علی بحرینی امروز با حضور در دانشگاه هنر شیراز، با تکنیک رنگ روغن، واقعه‌ی غدیرخم را در ابعاد ۱۰۰*۱۲۰ نقاشی کرده و آن را به دبیرخانه‌ی جشنواره اهدا کردند.

مهذبیه ضمن دعوت از عموم هنرمندان برای شرکت در این جشنواره، اعلام کرد: این جشنواره در دو بخش دانشجویی و آزاد ویژه‌ی دانشگاهیان و عموم افراد برگزار شده است و هنرمندان می‌توانند با مراجعه به سایت  https://ghadir.shirazartu.ac.ir/ از اخبار و جوایز این جشنواره باخبر شده و نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز