خبرگزاری کار ایران

در پی بارش شدید برف؛

سالن فروش بن نمایشگاه کتاب فارس فروریخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۸

پس از اینکه روز گذشته بارش برف در محل برگزاری نمایشگاه کتاب فارس شدت گرفت تمامی حاضران در نمایشگاه پیش از وقت قانونی نمایشگاه از سالن ها و غرفه ها تخلیه شدند تا حادثه ناگواری رخ ندهد.

ایلنا: مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب فارس، با تایید خبر فروریختن سقف سالن فروش بن نمایشگاه کتاب فارس بر اثر بارندگی شدید برف، خاطرنشان کرد: تمامی حاضران در نمایشگاه پیش از وقت قانونی نمایشگاه از سالن ها و غرفه ها تخلیه شدند تا حادثه ناگواری رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از شیراز، " احمدرضا ندافگ با اشاره به اینکه تاکنون در دیگر سالن های نمایشگاه موردی از خسارت بابت بارش برف گزارش نشده، افزود: بخشی از پوشش سالن ملاصدرا که محل ارایه خدمات بن از سوی بانک صادرات است به دلیل سنگینی برف دچار فروریختگی شده است.

وی وضعیت عمومی نمایشگاه و شهرک گلستان را نامناسب بیان کرد و گفت: برق و آب در این ناحیه از شیراز به کلی قطع است و افزون بر این نمایشگاه دائمی شیراز نیز از شب گذشته با قطعی خطوط تلفن روبه روست.

" نداف " با بیان اینکه تمامی زیرساختهای نمایشگاه به خاطر بارش برف دچار مشکل شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته مسیر منتهی به نمایشگاه بین المللی شیراز باز شده، اما مسیرهای داخلی شهرک همچنان پوشیده از برف و مسدود است به گونه ای که هم اینک ماشین های راهداری درحال بازکردن مسیر هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا پیش بینی چنین مسایلی را می کردید، گفت: چون برای برپایی نمایشگاه محل دیگری جز نمایشگاه بین المللی شیراز واجد شرایط نیست، ناچاریم تا زمانی که محل مناسبی تدارک دیده نشده نمایشگاه استانی کتاب را در شهرک گلستان برگزار کنیم.

اظهارات این مقام مسئول در حالی است که تجربه ی سالهای گذشته ی برگزاری نمایشگاه کتاب فارس در فصل پاییز و زمستان با توجه به شرایط اقلیمی این منطقه از شیراز که در شمال شهر قرار دارد حکایت از این داشت که تاریخ و نحوه قرار گرفتن نمایشگاه در کوهپایه کوهستان دراک می تواند خساراتی از بابت بارش های احتمالی وارد نماید.

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب فارس تاکید کرد: تا امروز(سه شنبه) هیچ غرفه و کتابی که خلاف مقررات نمایشگاه باشد دیده و جمع آوری نشده است.

نداف با تایید اینکه عملا نمایشگاه کتاب فارس به خاطر بارش برف روز گذشته و مسایل پدید آمده پس از بارش به صورت نیمه تعطیل در آمده، موضوع تمدید مدت نمایشگاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: مقدمات این موضوع باید از سوی شرکت نمایشگاه های بین المللی شیراز فراهم شود، چراکه تقویم نمایشگاه به شیوه ایست که بلافاصله پس از هر نمایشگاهی، نمایشگاه بعدی برگزار می شود.

وی یادآور شد: از این رو ما درصددیم نمایشگاه را به خاطر بارش برف تا دو روز تمدید کنیم، اما این بستگی به آمادگی شرکت نمایشگاه ها دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز