خبرگزاری کار ایران

با وجود بارش سنگین برف در فارس؛

راهداران کماکان در حال راهداری و برقراری تردد روان و ایمن برای مسافران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۲۳

با وجود بارش شدید برف، همه محورهای ارتباطی استان با تلاش و همت غیر قابل وصف راهداران باز و تردد درآنها جریان دارد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان فارس گفت: با وجود بارش شدید برف، همه محورهای ارتباطی استان با تلاش و همت غیر قابل وصف راهداران باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، هوشنگ عشایری پیش ار ظهر امروزسه شنبه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شدت بارش برف که از روز گذشته(دوشنبه) در مناطق مختلف استان آغاز شد و تا حدود ساعت چهارصبح امروز(سه شنبه) ادامه داشت، در مناطق کوهستانی در مقایسه با سایر نقاط استان نمود بیشتری داشته و در بعضی ساعات به دلیل وجود تعدد خودرو‌ها و مجهز نبودن این خودرو‌ها باعثبسته شدن جاده در برخی از این محور‌ها شد که با تلاش راهداران مشکل مرتفع شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری بلافاصله عملیات نمک پاشی و برف روبی را در این محور‌ها انجام دادند، گفت: خوشبختانه تلاش راهداران موثر واقع شده و مشکلی در محورهای فوق به‌وجود نیامد.

عشایری با بیان اینکه راهداران فارسی به صورت شبانه روزی در محور‌ها حضور دارند افزود: فقط در پاره‌ای از ساعات به دلیل برودت هوا در نقاط سخت گذر و کوهستانی برای برخی وسایل نقلیه که فاقد زنجیر چرخ بودند، مشکلاتی به‌وجود آمد.

عشایری با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه‌های ارتباطی استان باز است و ترافیک روان در آن‌ها جریان دارد، گفت: رانندگانی که قصد عبور از نقاط کوهستانی استان را دارند، علاوه بر رعایت نکات ایمنی باید حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس در پایان گفت: راهداران در محور شیراز - دشت ارژن نیز در حال فعالیت هستند و این محور هم اکنون برای تردد خودرو‌ها و کامیون‌های در راه مانده باز است و زمانی که تردد این خودرو‌ها به اتمام رسید برای مابقی مسافران نیز جاده آماده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز