خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبرداد؛

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در 31 شهر فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۶۵

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: طرح نهضت ملی مسکن در 31 شهر این استان به شکل یک طبقه حیاط دار در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، محمود رضا طالبان افزود: واحدهای مسکونی در زمین های 200 تا 250 متری به شکل یک طبقه حیاط دار در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در 27 شهر دیگر استان نیز طرح نهضت ملی مسکن به شکل 2 طبقه حیاط دار اجرا خواهد شد که هر قطعه زمین 200 تا 250 متری به 2 متقاضی واگذار می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: در 8 شهر شیراز، مرودشت، فسا، جهرم، کازرون و استهبان و ... نیز به دلیل محدودیت در تامین زمین، پروژه های نهضت ملی مسکن به شکل چهار طبقه آپارتمانی طراحی شده است.

طالبان ادامه داد: بحث تامین زمین و اخذ تمام مجوزها از جمله تغییر کاربری بسیار زمان بر است که با کوشش شبانه روزی توانستیم در اکثر شهرهای استان از این مرحله عبور کنیم و وارد فاز اجرای پروژه ها شویم.

وی افزود: در تمام سایت های نهضت ملی مسکن، همه نیازها از جمله مدرسه، مسجد، درمانگاه، کلانتری نیز طراحی و پیش بینی شده تا در آینده با مشکلات روبنایی که طرح های مسکن مِهر با آن مواجه شدند دچار نشوند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در مجموع هم اینک در 71  شهر استان طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز