خبرگزاری کار ایران

شهردار شیراز خبرداد؛

قرارداد راه اندازی مرکز داده بزرگ شهرداری شیراز منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۷۳

شهردار شیراز با اعلام آغاز فاز اجرایی راه اندازی مرکز داده بزرگ شهرداری شیراز در ایام دهه فجر گفت: در این مرحله، خرید تجهیزات و اجرای زیر ساخت‌های اولیه مورد نیاز و مقدماتی پروژه به صورت رسمی آغاز می شود.

به  گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی افزود: با ایجاد مرکز داده بزرگ شهرداری شیراز، یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه شهر هوشمند مهیا می شود.

وی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز را به عنوان هسته اصلی توسعه بستر خدمات شهر هوشمند در این کلانشهر عنوان کرد و گفت: این سازمان با فراهم کردن زیر ساخت های مهم و حیاتی همچون مرکز داده از تمامی ظرفیت های موجود در راستای تحقق شهرداری الکترونیک بهره می‌برد. 

شهردار شیراز ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مرکز داده شهرداری شیراز یکی از بزرگ‌ ترین مراکز مهم و استراتژیک برای تبادل، پالایش و پردازش حجم عظیمی از داده ها و ارتباطات منطقی فی مابین نرم افزار های حیاتی شهرداری شیراز به شمار می رود.

اسدی اضافه کرد: امکان ایجاد تعاملات بین دستگاهی در درون مجموعه بزرگ شهرداری شیراز بر مبنای همین مرکز داده فراهم خواهد شد به نحوی که این مرکز می‌تواند به عنوان سرویس دهنده اصلی خدمات شهرداری الکترونیک به شهروندان از یک سو و از سمتی، به عنوان مرکز نگهداری اطلاعات سایر دستگاه های خدماتی و اجرایی در شیراز و استان فارس و حتی استان های همجوار عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز