خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس:

برای ارتش ملت ایران، کشور و نظام اسلامی مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۶۲۷

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارتش ملت ایران، کشور ایران، نظام حکومت اسلامی مهم است و حزب و زبان و قومیت برای ارتش مرزی ندارد و برای ارتش مهم است که از نظام و حدود و ثغور کشور حفاظت کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عزیز رضایی در نشست خبری سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: این سازمان در بدو انقلاب در ارتش تاسیس شد و اهمیت کار عقیدتی سیاسی در حوزه های فرهنگی آموزشی اعقتادی قرآنی مسائل تبلیغاتی و ... است.

وی با بیان اینکه هدف از برنامه ها این است که ارزش را از بعد فرهنگی، انقلابی، مکتبی و قرانی و انقلابی برای دفاع از کیان و انقلاب اسلامی و نوامیس معرفی کنیم و مردم با ارتش که چشم امید آنها است آشنایی پیدا کنند، ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا، محافل قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از پیشکسوتان عقیدتی سیاسی، همایش پیاده روی، مسابقات متنوع فرهنگی، قرآنی و ورزشی، تجلیل از فرماندهان پیشکسوت ارتش انجام می شود و مرکز علوم و فنون «مرکز پیاده» از لحاظ آمار تربیت حافظ قرآنی رتبه اول فارس را دارد.

رضایی با اشاره به فعالیت های قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس گفت: مرکز علوم و فنون «مرکز پیاده» از لحاظ آمار تربیت حافظ قرآنی رتبه اول فارس را دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت:  24 مهر روز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در وزارت دفاع است و این سازمان در سال 58 راه اندازی شد در آن زمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و ارتش هنوز به صورت جداگانه فعالیت نداشتند.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در بدو انقلاب و هشت ماه بعد از پیروزی انقلاب راه اندازی شد، افزود: اهمیت کار آموزشی، فرهنگی، اعتقادی، قرآنی، کتاب ها و نشریات و ثبت فداکاری های انقلاب در این سازمان به منصه ظهور می رسد.

رضایی با اشاره به اینکه این سازمان هر ساله مسابقات قرآنی را برگزار کرده است، تاکید کرد: تعداد زیادی حافظ، قاری و استاد قرآن آموزش دیده اند و در این هفته به مناسبت 24 مهر برنامه های متعددی را به اجرا می رساند که سخنرانی روحانیون و فرماندهان ارتش پیش از خطبه های نماز جمعه یکی از آن برنامه ها بود که جمعه گذشته در 80 شهر برگزار و لوح سپاس فرماندهی کل ارتش به ائمه جمعه تقدیم و از رهمنودهای ائمه جمعه استفاده شد.

وی با اشاره به اینکه ارتش از بعد فرهنگی، انقلاب، مکتبی و قرآنی است، اظهار کرد: ارتش مکتبی همواره آمادگی از دفاع کیان ایران اسلامی و نظام مقدس اسلامی را دارد و در موارد داخلی هم ارتش گوش به فرمان فرماندهی کل قواست و آنچه برای ارتش مهم است از نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیز ایران دفاع کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز