خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس:

مردم فارس تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۳

بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ پایگاه در سطح استان فارس در جشن عاطفه ها کمک های خیر خواهانه مردم نیک اندیش و خیر استان را دریافت کردند که حضور مردم فهیم و همیشه در صحنه استان فارس در جشن عاطفه ها نسبت به سال های گذشته بسیار پرشور و چشمگیر بود.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از کمک ۲۲ میلیارد ریالی مردم نوع دوست استان به جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: بر اساس آمار اولیه این مبلغ به‌دست آمده است.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، محمد بدری با بیان اینکه تاکنون مدارس آمار نهایی کمک‌ها را اعلام نکرده‌اند، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این مبلغ به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی خاطر افزود: بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ پایگاه در سطح استان فارس در جشن عاطفه‌ها کمک‌های خیر خواهانه مردم نیک اندیش و خیر استان را دریافت کردند که حضور مردم فهیم و همیشه در صحنه استان فارس در جشن عاطفه‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار پرشور و چشمگیر بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این کمک‌های مردم نیکوکار استان فارس به جشن عاطفه‌ها در سال گذشته ۱۶ میلیارد ریال بوده است، خاطر نشان کرد: این کمک‌ها در جشن عاطفه‌های امسال بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است.

بدری ضمن تشکر و قدردانی از مردم خیر، نوع دوست، فهیم و همیشه در صحنه استان فارس که همچون گذشته با حضور باشکوه و پرشورشان در جشن عاطفه‌ها با دستان با سخاوت خود کمیته امداد امام خمینی(ره) استان را در کمک رساندن به نیازمندان و محرومین به ویژه دانش آموزان همراهی و همیاری کردند، از آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، نیروی مقاومت بسیج و امور مساجد، و همچنین از اصحاب رسانه استان به ویژه صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد: با کمک و همراهی این عزیران بتوانیم خدمات شایسته و در خور توجهی به نیازمندان و محرومین ارائه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز