خبرگزاری کار ایران

جوادجمشیدی:

وقتی منطق نباشد حدیثقفل و زنجیر به میان می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۴۷

متاسفانه برخی از دوستان با عرق و تعصبی که به دولت قبل و تفکرات حاکم بر آن دارند نمی‌خواهند باور کنند که مردم با رای قاطع خود در انتخابات ریاست جمهوری به آن تفکرات و تصمیات(نه) گفته‌اند، در غیر این صورت خروجی انتخابات به‌جای دکتر روحانی شخص دیگری بود.

ایلنا: در حالیکه واکنش‌ها به اظهار نظر یکی از نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب استانداران همچنان ادامه دارد، جواد جمشیدی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن انتقاد از مواضع مطرح شده این نماینده مجلس گفت: وقتی منطق در میان نباشد حدیثقفل و زنجیر به میان می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، رییس ستادمرکزی دکتر روحانی در استان فارس در ایام انتخابات با اشاره به تلاش‌های دولتمردان در راستای حل مشکلات و معیشت مردم افزود: آثار اتخاذ تصمیمات دولت که بر مبنای تدبیر است را می‌توان در نگاه امیدوار مردم به آینده مشاهده کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی از دوستان با عرق و تعصبی که به دولت قبل و تفکرات حاکم بر آن دارند نمی‌خواهند باور کنند که مردم با رای قاطع خود در انتخابات ریاست جمهوری به آن تفکرات و تصمیات(نه) گفته‌اند، در غیر این صورت خروجی انتخابات به‌جای دکتر روحانی شخص دیگری بود.

جمشیدی، وفاداری افراطی به دولت قبل را برای توسعه و پیشرفت فارس خطرناک دانست و ادامه داد: اصرار بر اینگونه رفتار‌ها ضمن محروم نمودن فارس و منطقه از حضور مدیران توانمند و متعهد، تخم نفاق و تفرقه را در استان می‌پراکند.

این فعال سیاسی در ادامه افزود: در حالیکه مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر لزوم حمایت از دولت تاکید نموده‌اند، جای تعجب است که برخی دوستان آگاهانه و گاهی نیز غیرآگاهانه با اتخاذ برخی مواضع ضمن خدشه‌دار کردن چهره حقوقی خود فضای جامعه را نیز متشنج می‌کنند.

وی در ادامه گفت: نمایندگان نباید فراموش کنند که در جایگاهی قرار دارند که افکار عمومی به شدت رفتار آن‌ها را رصد می‌کند و آن‌ها باید در خصوص رفتار خود به موکلان خود پاسخگو باشند.

جمشیدی با بیان این مطلب که برخی باید به‌جای دخالت در وظایف و حقوق دولت، به وظایف مطرح شده خود در قانون بپردازند افزود: غرق شدن نمایندگان مجلس در امور سیاسی و سعی در برآورده شدن مطالبات اقلیت جامعه عاملی برای عقب ماندن فارس در مسیر توسعه همه جانبه است.

رییس ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان فارس، این استان را مهد ادب و فرهنگ و شیرازه تمدن ایران اسلامی دانست و ادامه داد: به‌کار بردن ادبیات تهدید آمیز با ابزار قفل و زنجیر ضمن زشت جلوه دادن چهره شیراز، باعثتجدید نظر مردم درخصوص رای خود به وکلای مجلس خواهد شد.

جمشیدی در پایان افزود: به این دوستان توصیه می‌کنم با رجوع به قانون و سر فصل‌های مطرح شده در خصوص وظایف نمایندگان مجلس تمام سعی و تلاش خود را برای رونق دوباره فارس، توسعه صنعتی استان، بازگشایی صنایع تعطیل شده و… بکار بندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز