خبرگزاری کار ایران

درچهارمین روز از هفته دفاع مقدس؛

شهید گمنام فضای فرمانداری شیراز را عطر آگین کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۳۳

شهدای گمنام باید نصب العین ما باشند، چرا که اینها بهترین اسوه و الگو برای همگان و به خصوص نسل جوان هستند.

شیراز - ایلنا: در چهارمین روز هفته دفاع مقدس عطر شهید گمنام فضای فرمانداری شیراز را عطر آگین کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، جواد زرین کلاه در مراسم اسقبال از یکی از شهدای گمنام عملیات والفجر ۸ که در محل فرمانداری شیراز در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ اظهار داشت: شهدای گمنام باید نصب العین ما باشند چرا که این‌ها بهترین اسوه و الگو برای همگان و به خصوص نسل جوان هستند و یادشان در قلبمان همیشه زنده است که در این راستا ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت معرفی شهدا و ایثارگری آنان به نسل جوان یکی از وظایف اصلی مدیران است.

جانشین شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شیراز عنوان کرد: با حضور این شهید گمنام، روحیه معنوی تازه‌ای در فرمانداری ایجاد شده است و معتقدیم شهیدان برای همیشه در تاریخ موجب عزت و سرافرازی واقتدار کشورمان هستند.

زرین کلاه گفت: شهیدی که امروز قدم بر چشم ما گذاشته است مظلومانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی جنگیده تا در راه دفاع از کشور و نظام اسلامی به شهادت برسد.

وی تصریح کرد: بر تمامی ما واجب است که هر کجا، در هر مجلسی، در هر زمان و مکانی، یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و تمامی توان خود را برای ادامه راه و اهداف مقدسی که جان خود را نثار کرده‌اند به کار گیریم.

فرماندار شهرستان شیراز با یادآوری برخی خاطرات دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: شهدا، رزمندگان و ایثارگران و جانبازان در حالی از کشور و نظام عزیز جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند که تمامی ابرقدرت‌ها، تمامی کشورهای منطقه، تمامی سازمان‌های بین المللی حامی رژیم بعثعراق بودند و از طرف دیگر عناصر و گروهک‌های ضد انقلاب داخلی در تمامی نقاط کشور اعلام جنگ مسلحانه کرده بودند و مظلومانه چهره‌های انقلابی و حزب الهی را به شهادت می‌رساندند.

زرین کلاه تصریح کرد: در آن زمان مدافعان کشور و نظام از یک طرف باید با ضد انقلاب داخلی و از سوی دیگر با دشمن بعثی که از سراسر مرز‌های جنوبی و غربی به کشورمان حمله ور شده بود مقابله می‌کردندو در این راه شهدای زیادی تقدیم کردیم اما باورمان این است که برای همیشه تاریخ مردم این مرز و بوم بر فرزندان شهید و قهرمان خود سلام و درود می‌فرستند.

وی ادامه داد: شهدا برای همیشه تاریخ موجب عزت، سرافرازی و سربلندی ملت ما شده‌اند و اگر امروز کشور ما در زمره ابرقدرت‌ها قرار گرفته و مقابل تمامی قدرت‌های جهان قد برافراشته است به دلیل رشادت‌ها و ایثارگری‌های است که شهیدان از خود نشان داده‌اند.

زرین کلاه در پایان عنوان کرد: این روز و میزبانی شهید گمنام برای فرمانداری شهرستان شیراز روز ارزشمند و پرافتخاری بود.

گفتنی است این مراسم معنوی استقبال از شهید گمنام در محل فرمانداری شیراز با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و مداحی یکی از مداحان اهل بیت(ع) و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز