خبرگزاری کار ایران

همکاری ولوو و شرکت خدمات فنی رنا با هدف افزایش رضایت مندی مشتری

مدیران ارشد منطقه ای ولوو از شرکت خدمات فنی رنا بازدید کردند و در جریان روند ارائه خدمات پس از فروش ولوو در ایران قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز؛ جیوانی برانو که اخیراَ به عنوان مدیر ارشد ولوو درخاورمیانه، آسیا و شمال آفریقا منصوب شده است برای اولین بار از شرکت های سایپادیزل و خدمات فنی رنا بازدید به عمل آورد.

در این برنامه برانو ضمن بازدید از تعمیرگاه مرکزی شرکت خدمات فنی رنا، نشستی با اعضای هیئت مدیره و مدیران برگزار کرد.

 وی در این نشست از اقدامات آینده ولوو در خصوص افزایش فروش خودرو با توجه به پتانسیل ایران خبر داد و گفت: با توجه به سیاست های شرکت ولوو در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان این شرکت قصد دارد در سال های آتی فروش خودرو و خدمات پس از فروش خودرو را افزایش دهد.

برانو همچنین از  استقرار  نماینده ولوو در حوزه های فروش و خدمات پس از فروش  که از دیگر برنامه های این شرکت طی چندین ماه آینده است خبر داد.

مدیر ارشد ولوو درخاورمیانه، آسیا و شمال آفریقا در حاشیه این بازدید با مشتریانی که به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کرده بودند دیدار کرد و نظر آنها جهت ارائه خدمات را جویا شد.

 وی ارائه خدمات پس از فروش در ایران را مثبت ارزیابی کرد و تامین به موقع قطعات در شرکت خدمات فنی رنا را از اولویت های خود دانست.

برانو ضمن اشاره به برنامه های ولوو در آینده بیان کرد: در قدم اول باید به فرهنگ ایران احترام بگذاریم که همان روابط حاکم بر بازار ایران است. شرکت خدمات فنی رنا پتانسیل بسیار بالایی برای بهبود و رونق بخشیدن و توسعه کسب و کارمان در ماه ها و سال های آتی دارا خواهد بود.

وی ارائه خدمات با کیفیت جهت رضایت مشتری را از برنامه های ولوو در ایران دانست و گفت: برای کسب رتبه یک ارائه خدمات، با بازاری روبرو هستیم که در حال تغییر است و تعداد رقبا در حال افزایش می باشد و ولوو باید این موقعیت را به عنوان پیشروی این بازار حفظ کند و برای رسیدن به این هدف نیاز داریم که با شرکت خدمات فنی رنا به عنوان نماینده انحصاری ارائه خدمات پس از فروش ولوو در ایران در حوزه های تامین قطعه و خدمات پس از فروش در راستای افزایش رضایت مشتری همکاری داشته باشیم.

 

 

کد خبر : ۴۱۰۴۲۵