خبرگزاری کار ایران

براساس نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:

هایما و وانت تندر ایران خودرو صدرنشینان کیفیت شدند

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۶۱۸

براساس نتایج منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول هایمای تولیدی در سایت ایران خودروی خراسان در اولین ارزیابی و وانت تندر U90، رده های کیفی سه ستاره را از آن خود کردند.

به گزارش ایلنا، هایما توانست رده کیفی سه ستاره را در میان محصولات کلاس قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان را به خود اختصاص دهد.

این گزارش می افزاید، پروژه تولید خودروی هایما S7 در خردادماه سال گذشته آغاز و در پایان سال نیز به بهره برداری رسیده است. آدیت آزمایشی این محصول از بهمن ماه 94 آغاز و با تعریف و اجرای پروژه های بهبود در خردادماه امسال به کسب نتایج مناسب محقق شده است. این خودرو برای اولین بار در خردادماه امسال وارد فهرست خودروهای مورد سنجش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شده است.

محصول تندر وانت U90 نیز در بخش خودروهای کار و در کلاس خودروهای کم تر از 50 میلیون تومان توانست رده کیفیت سه ستاره را کسب کند.

این دو محصول علاوه بر کسب سه ستاره کیفیت،‌ صدرنشین در گروه خودروهای هم کلاس خود هستند.

لازم به ذکر است، در دو سال گذشته و براساس استراتژی تدوین شده گروه صنعتی ایران خودرو، مقوله کیفیت سرلوحه کلیه فرآیندهای مرتبط با تولید محصول و فعالیت های گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته و برمبنای آن پروژه های بهبود متعددی تعریف و به اجرا گذاشته شده است. دست یابی به رده های کیفی بالاتر در زنجیره تولید، در دستورکار گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد و برهمین اساس تعریف و اجرای برنامه های بهبود همچنان دنبال می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز