خبرگزاری کار ایران

نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلا سازی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۳۱۷

همزان با برگزاری نخستین نمایشگاه جامع و بزرگ صنعت ویلاسازی ؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی و خدماتی، جدیدترین صنایع،تجهیزات و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می دهند.

به گزارش ایلنا؛ شرکت کنندگان در این نمایشگاهکه برای اولین بار در ایران برگزار می شود؛انواع صنایع ساختمانی،ساختمان های پیش ساخته، معماری منظر، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، صنایع مختلف چوب، معماری منظر،سقف های مختلف ویلائی، دکوراسیون داخلی،دکوراسیون محیطی، فضای سبز، مبلمان داخلی و بیرونی، تجهیز ویلا و سیستم های گرمایشی و سرمایشی درمعرض دید علاقمندان قرار می دهند.

ایجاد شرایط و محیطی برای انجام برنامه ها و اموری همچون پیمانکار ، فضاسازی، بازار ساخت و ساز، فروش ورهن و اجاره بخش دیگری از برگزاری نخستین نمایشگاه جامع صنعت ویلاسازی است.

نخستین نمایشگاه جامع ویلا با هدف توجه به سبکسازی و مقاوم سازی ساختمان های ویلائی، توجه به مصرف انرژی کمتر و جلوگیری از پرت انرژی، توسعه گردشگری و جذب توریسیم داخلی و خارجی، ایجاد فضای تعاملی میان دست اندرکاران و مخاطبین طراحی، ساخت، خرید و فروش و تجهیز ویلا برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور شرکت های مختلف تولیدی و خدماتی و همچنین نهادها و سازمان های مختلف از 9 لغایت 12 شهریور ماهدر سالن نمایشگاه­های بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا خواهد شد.

آقای عاطفی رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه جامع ویلا گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه کالا و خدمات در حوزه صنعت ویلا برای فعالین خدماتی ، تولیدی و بازرگانی است تا ضمن آشنائی با آخرین دستاوردهای این حوزه ، با شرکت های دیگر تبادل اطلاعات کرده و وارد مذاکرات تجاری شوند.

وی خاطر نشان کرد: نخستین نمایشگاه جامع ویلا در حوزه هایمعماری و دکوراسیون داخلی،تجهیزات داخلی ویلا، فضای سبز، پوشش های سقف و دیوار، در و پنجره و یراق، کاشی ، سرامیک ، پارکت ، پوشش های سقف

تاسیسات، مصالح و سنگ های ساختمانی،ویلاهای پیش ساخته،ویلا املاک،مشاوران ، پیمانکاران و انبوه سازان و لوازم و تجهیزات برق و روشنایی برگزار می شود و علاوه بر شرکت ها برخی از سازمان ها و نهادهای دولتی نیز مشارکت خواهند داشت.

رئیس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه جامع ویلا اضافه کرد: برگزاری چند نشست و کارگاه تخصصی و آموزشی، تورهای بازدید از ویلاهای نمونه در حال احداث برخی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاهبا شماره تلفن های 02188578913 الی14 ستاد برگزای نمایشگاه  تماس بگیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز