خبرگزاری کار ایران

برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مرداد ماه ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۵۹

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مرداد ماه امسال با حضور بسیاری از شرکتها و نهادهای فعال در زمینه ساختمان و خدمات و صنایع وابسته به آن و دوستداران و علاقمندان به این صنعت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محمد سعادتی پور مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مرداد ماه امسال با حضور بسیاری از شرکتها و نهادهای فعال در زمینه ساختمان و خدمات و صنایع وابسته به آن و دوستداران و علاقمندان به این صنعت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: از متقاضیان ثبت نام در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در خواست می شود در هنگام ثبت نام یکی از موارد؛ ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، پوشش­های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی، سرامیک، پارکت، لوله و اتصالات، مشاوران و پیمانکاران، مؤسسات مالی و اعتباری، نهادهای دولتی، سازمانها، شهرداری­ها و…، آسانسور و بالابرها، تأسیسات و سیستم­های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، درب اتوماتیک، رنگ، چسب و رزین و عایق­ها، سنگ­های ساختمانی، صنعتی سازی و فن آوری­های نوین، لوازم و تجهیزات الکتریک و الکترونیک، مراکز علمی پژوهشی، مصالح پایه(سیمان، گچ، آجآآجر و…)، نشریات و نرم افزار­ها، یراق آلات، و سایر گروه­های مرتبط را بر اساس زمینه فعالیت خود انتخاب کنند.

وی گفت: همچنین از کلیه شرکتها، علاقمندان و فعالان عرصه ساختمان دعوت می شود جهت شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که دارای مجوز بنام اتاق تعاون مرکزی ج. ا. ایران است و با اجرای شرکت تعاونی کارکنان نمایشگاه بین المللی ج. ا. ایران از تاریخ ۱۹/۵ / ۱۳۹۳ لغایت ۲۲/۵ / ۱۳۹۳ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد به آدرس سایت اینترنتی مربوطه به نشانی www. iranconfair. irمراجعه کنند و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی درپایان تاًکید کرد: مشارکت در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای به نمایش درآوردن تولیدات وابسته به صنعت ساختمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز