خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۰۸۳

در خلال تشکیل مجمع عادی سالیانه خانه صنعت و معدن تهران انتخابات هیئت مدیره برگزار شد و طی آن محمدرضا مرتضوی با کسب اکثریت آرا توانست رای اعتماد مجدد اعضا را به دست آورد .

به گزارش ایلنا به نقل از خانه صنعت ،معدن و تجارت استان تهران؛ محمدرضا مرتضوی در تازه ترین انتخابات هیئت مدیره خانه صنعت و معدن تهران توانست با کسب 51 رای از بین 52 رای، مجدد به عنوان رئیس انتخاب شود.

اعضای خانه صنعت و معدن تهران با این رای، اعتماد مجدد خود را به رئیس خود نشان داده و حضور او را برای پیشبرد اهداف صنعت و معدن کشور مناسب ارزیابی کردند. مرتضوی توانست تنها با یک رای مخالف ریاست خانه صنعت و معدن تهران را حفظ کند این موضوع بیانگر تایید اندیشه ها و سیاست های وی در بین فعالان صنعتی و معدنی بوده و تاکید دارد که حضور مرتضوی همچنان برای این حوزه مثمرثمر است.

گفتنی است محمدرضا نجفی منش با کسب 35 رای، سیدعلی صدری با اخذ 34 رای، حمیدرضا صالحی، علیرضامیربلوک و احمد میراحمدی با کسب 32 رای و حسین فروتن مهر با 31 رای به عنوان دیگر اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین محسن لزومیان با 45 رای و اسماعیل بازارچی با 6 رای به ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل خانه صنعت و معدن تعیین شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز