خبرگزاری کار ایران

یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران شد

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت با حکم وزیر صنعت،معدن وتجارت به عنوان معاون وزیر ومدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مهندس نعمت زاده در مراسم معارفه مهندس یزدانی و تودیع دکتر سید ابریشمی ضمن تقدیر از تلاش های مدیرعامل سابق سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران اظهارداشت: کارهایی خوبی در شهرکها ونواحی صنعتی انجام شده که امیدواریم با حضور مهندس یزدانی این روند ادامه یابد و شاهد حرکت وپیشرفت بیشتری در این مناطق باشیم.

وزیر صنعت،معدن وتجارت  با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش و کوشش هستیم،  گفت:  این مهم با ارائه خدمت ،‌فعالیت و به دنبال آن ارائه اقدامات و گزارشات مستند قابل لمس خواهد بود و خداوند متعال و مردم بهترین قاضی دراین باره هستند.

 نعمت زاده تصمیم گیری صحیح و بموقع را از وظایف اصلی مدیران ارشد برشمرد وگفت:  پیشبرد امور در دولت تدبیر وامید  با جدیت  پیگیری می شود وما باید با تصمیم گیری به موقع  ودرست امور را در جهت بهبود وضعیت  پیش ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش پسا برجام  را فرصت مطلوبی برای بخش صنعت و تولید کشور برشمردو گفت: این توافق هم در داخل کشور و هم درخارج از ایران حادثه بسیار بزرگی بود.

وزیر صنعت،معدن وتجارت  موضوع اصلی بعد از برجام  را مساله اقتصاد  برشمرد وگفت: همه مجموعه ها باید درفضای پسا برجام به سمت ایجاد فضایی امیدبخش ونشاط آور حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید موجی ایجاد کنید تا روند اقدامات و توسعه و پیشرفت مهیا شود که دراین راه با تفکر اصولی و سیستماتیک می توانید انگیزه بیشتر ایجاد کنید.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت در این زمینه برگزاری بازدیدها و تورهای صنعتی را برای مسئولان ،‌دست اندرکارارن و مردم مورد تاکید قرار داد وگفت: این اقدام موجب می شود تا از نزدیک بتوان با وظایف ؛‌کمبودها و اقدامات آشنا شد.

مهندس نعمت زاده  خاطر نشان کرد: باید در دوران پسا برجام موجی از امید در شهرکهای صنعتی  ایجاد ومشکلاتی نظیر آب وبرق وگاز و.. با همکاری  مسئولان و مردم در مدت زمان کمتری حل وفصل شود.

تاکید مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران بر مفاسد گریزی

مهندس یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران نیز  در این مراسم ضمن  قدردانی  از زحمات مدیرعامل سابق سازمان و تلاش های ایشان در حوزه صنعت وتولید، محور اصلی برنامه های خودرا قانون مداری و مفاسد گریزی برشمرد وگفت: تحقق اهداف دولت تدبیرو امید ، برنامه های وزارت صنعت،معدن وتجارت ، برنامه ششم توسعه وهچنین سیاست ها وبرنامه های اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای اصلی مورد تاکید  می باشد.

مهندس یزدانی همچنین تکریم مشتریان وذی نفعان را ازموضوعات با اهمیت توصیف وخاطر نشان کرد: باید برروی  این محورهای کلیدی سرمایه گذاری و فضا ی مناسبی برای حضور سرمایه گذاران فراهم کرد.

همچنین در  این مراسم دکتر سید ابریشمی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی، به تشریح اقدامات انجام شده در شهرکها ونواحی صنعتی پرداخت.

مدیرعامل سابق سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران   خروج شرکتهای استانی از لیست واگذاری ها و توسعه ای شدن سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران را از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد و گفت:  طی این مدت توانستیم سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری را در جهت کمک به واحدهای صنعتی  افزایش دهیم و 211 شهرک صنعتی را به شرکتهای خدماتی واگذار کنیم.

گفتنی است در این مراسم که با حضور معاونان ومسئولان  وزارت صنعت،معدن وتجارت ومدیران عامل شرکت های  استانی برگزارشد، مهندس علی یزدانی به عنوان مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی معارفه و از زحمات دکتر سید ابریشمی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر : ۳۴۰۹۴۴