خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت؛

پروژه 80 واحدی مسکونی شهر پرند به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۱۱۷

مراسم بهره برداری از پروژه 80 واحدی مسکونی فاز 4 شهر پرند ویژه کارکنان وزارت صنعت ، معدن و تجارت با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل این پروژه برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از "شاتا" علی یزدانی در این مراسم گفت : مجموعه وزارتخانه 4 تعاونی مسکن دارد که یکی از اینها همین تعاونی با 4 پروژه در دست اقدام است که  پروژه 80 واحدی، 50 واحدی ،‌گرمدره و پروژه اوین از آن جمله است .

یزدانی  ادامه داد: یک پروژه هم مربوط به وزارت بازرگانی نزدیک شهرک غزالی بوده که هنوز در مراحل ابتدایی کار قرار دارد ، پروژه  دیگری هم مربوط به کارکنان حراست وزارتخانه است که حدود 140 نفر عضو دارد که آن هم در مراحل ابتدایی است.

وی تصریح کرد : تعاونی یک حرکت جمعی به حساب می آید و همه در آن یکسان هستند.

یزدانی افزود: امروز 52 واحد تحویل مالکین می شود و تا آخر دیماه  نیز پرونده پروژه 80 واحدی بسته می شود و اعضا در آن ساکن خواهند شد .

وی اضافه کرد: پروژه 50 واحدی را هم پیگیری می کنیم که به سرانجام برسد و این در حالی است که  سند اصل پروژه گرمدره هم صادر شده است.

 گفتنی است در این مراسم کلید 52 واحد ساخته شده تحویل مالکین آن شد . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز