خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۱۴ مجمع عمومی شرکت‌های تابعه وزارت صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۳۷۵

در دوره مورد بررسی ۱۲۰ مورد شرکت در مجامع شرکت‌های غیر تابعه برای تصویب صورتهای مالی، بودجه و طرح تملک دارایی همچنین ۲۵ مورد حضور در جلسات کارشناسی و پیش مجمع برای شرکتهای تابعه و غیر تابعه، انجام یافته است.

مدیر کل دفتر امور مجامع وبودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در یکساله دولت یازدهم این دفتر برای شرکت تابعه ۱۴ وزارتخانه به برگزاری مجمع عمومی اقدام کرد.

به گزارش ایلنا، افسانه منصف با اعلام این خبر، افزود: در این مدت بالغ بر ۱۱مورد مجمع تصویب بودجه اصلاحی سال ۹۲ و پیشنهادی سال ۹۳ شرکتهای تابعه را برکزار کرده ایم.

به گفته منصف؛ طی یکساله دولت یازدهم به تعداد ۱۵ مورد مجامع مربوط به انتصاب اعضای هیات مدیره و تغییرات سرمایه شرکتهای تابعه وزارت صنعت، معدن وتجارت با نظارت دفتر امور مجامع وبودجه وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار شده است.

مدیر کل دفتر امور مجامع وبودجه وزارت صنعت، معدن وتجارت در بیان عملکرد حوزه کاری خود گفت: در دوره مورد بررسی ۱۲۰ مورد شرکت در مجامع شرکت‌های غیر تابعه برای تصویب صورتهای مالی، بودجه و طرح تملک دارایی همچنین ۲۵ مورد حضور در جلسات کارشناسی و پیش مجمع برای شرکتهای تابعه و غیر تابعه، انجام یافته است.

منصف درادامه خاطر نشان کرد: طی یکساله دولت یازدهم این دفتردر بخش امور مجامع ۵ وظیفه عمده را شامل تشکیل جلسات مجامع عمومی سازمانها و شرکتهایی که وزیر صنعت، معدن وتجارت رییس مجمع عمومی آن است(۴۵ مورد)، نمایندگی این وزارتخانه در شرکتها، سازمانها، بانکها و بیمه هایی که وزیر صنعت، معدن وتجارت عضو مجمع عمومی آنهاست(۱۲۰ مورد)، انجام امورو وظایف مربوط به اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴قانون اساسی در سطح وزارتخانه و شرکتهای تابعه و در نهایت اظهار نظر نسبت به طرح ها و لوایح پیشنهادی که از طرف کمیسیونهای مختلف دولت ومجلس به این وزارتخانه منعکس می شود(بیش از ۱۰۰مورد) به انجام رسانده است.

مدیر کل دفتر امور مجامع و بودجه وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در یکساله دولت یازدهم در بخش بودجه اقداماتی مانند تهیه وتنظیم بودجه سالانه وزارتخانه، شرکت در جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بمنظور دفاع از بودجه پیشنهادی به انجام رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز