خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ۷ محصول جدید سایپا برای اولین بار در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۷۹۷

خودروهای نیو سراتو، تیبا ۲، آریو، رنو کولئوس، سایپا ۱۵۱، CS۳۵ و EADO برای اولین بار در استان گیلان به نمایش در آمده است.

ایلنا: سومین نمایشگاه خودرو، نیروی محرکه و قطعات یدکی استان گیلان با حضور پر قدرت گروه خودروسازی سایپا آغاز به کار کرد

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که برای سومین بار در استان گیلان و در شهر رشت برگزار می گردد محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا به نمایش گذاشته شده است و خودروهای نیو سراتو، تیبا ۲، آریو، رنو کولئوس، سایپا ۱۵۱، CS۳۵ و EADO برای اولین بار در استان گیلان به نمایش در آمده است.

گروه خودروسازی سایپا با حضور انجمن صنفی فروش و خدمات پس از فروش استان گیلان و ۱۱ نمایندگی خود به همراه شرکت های ایران خودرو، گروه بهمن، کرمان موتور و شرکت های قطعه ساز در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را جهت نمایش عرضه کرده اند.

بر اساس این گزارش جهت آشنایی بیشتر علاقمندان، برای ۳ محصول جدید آریو، کولئوس و تیبا امکان تست رانندگی محصولات با حضور کارشناسان فنی مهیا شده و علاقمندان می توانند هر یک از این سه خودرو را مورد ارزیابی و تست کارشناسی قرار دهند.

سایپا با بهره گیری از ۴۰۰ متر مربع فضای بسته و ۲۰۰۰ متر فضای باز نمایشگاهی علاوه بر نمایش محصولات جدید خود، اقدام به برگزاری کلاس های ویژه برای عموم مردم جهت آشنایی و آموزش فرهنگ استفاده از خودرو، ارائه خدمات جدید نمایندگی های گروه سایپا و معرفی و ارائه خدمات کارت نارنجی نموده است.

علاوه بر این برگزاری کلینیک معرفی محصولات با حضور کارشناسان فنی و ارائه توضیحات تکمیلی جهت معرفی توانمندی خودروهای جدید این گروه از دیگر برنامه های گروه سایپا در این نمایشگاه است.

گفتنی است این نمایشگاه از ۲۱/۵ / ۹۳ الی ۲۴/۵ / ۹۳ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز