خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

پژوهشکده بیوتکنولوژی موتور محرکه بخش کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۱۳۶

بخش کشاورزی ماهیتش به این صورت است که اگر رها شود موتورش از حرکت بازمی‌ایستد و بخش تحقیقات موتور محرکه این ماشین است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر بخش کشاورزی رها شود موتورش از حرکت می‌ایستد و بخش تحقیقات، موتور محرکه این ماشین است.

به گزارش ایلنا، صبح امروز سه‌شنبه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به اتفاق محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیأت همراه از بخش‌های تحقیقاتی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران بازدید کردند.

در این مراسم حجتی ضمن تشکر از حضور جهانگیری و بازدید وی از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران، گفت: ‌ در این مجموعه علیرغم همه محدودیت‌ها که وجود دارد کارکنان و پژوهشگران این موسسه نقش خود را به عنوان یک وظیفه ملی خوب ایفا می‌کنند.

وی افزود: اگر هر یک از این پژوهشگران در جاهای دیگری کار می‌کردند از امکانات و بهره‌مندی‌های بیشتری برخوردار بودند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بخش کشاورزی ماهیتش به این صورت است که اگر رها شود موتورش از حرکت بازمی‌ایستد و بخش تحقیقات موتور محرکه این ماشین است.

حجتی اظهار داشت: ‌اگر تحقیقات و آموزش و ترویج را از بخش کشاورزی بگیریم منحنی ایفای نقش ما یک منحنی میرا خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر بخش‌‌های دیگر فعالیت می‌کنند به خاطر فعالیت‌ها و تولیدات این بخش است. انشاءالله بتوانیم در بدنه کارشناسی مملکت زمینه‌ای را مهیا کنیم تا همانطور که سایر کشورها در زمینه کشاورزی بار خود را بستند و از گردنه‌های سخت کشاورزی عبور کردند ما هم از این بخش عبور کنیم.

وی افزود: این مجموعه و پژوهشکده حکم موتور محرکه این ماشین کشاورزی را دارد و امیدواریم با کمک و توجه ریاست محترم جمهوری و مصوباتی که با مدیریت شما در رابطه با پشتیبانی بخش تصویب شده به موفقیت دست یابیم.

وزیر کشاورزی اظهار داشت: از عنایات ویژه مقام معظم رهبری برای همراهی و پشتیبانی بخش کشاورزی تشکر می‌کنم. کشاورزی بخشی است که با بیشترین کار همواره کمترین بازده را دارد و این ماهیت بخش کشاورزی است.

وی خطاب با پژوهشگران پژوهشکده کشاورزی ایران گفت: کارهای شما کمک به مردم و کمک به یک وظیفه ملی است و آثار کار شما در هر چه توانمندتر شدن کشاورزان و توانمند شدن کشور و میهن عزیزمان تأثیرگذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز