خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در پاسخ به ایلنا:

حضور فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تا پایان سال در فرابورس

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۹۷

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از حضور این شرکت در فرابورس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا بزرگوار مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه صبح امروز در یک نشست خبری با اشاره به ارائه کالاهای اساسی مردم از سوی فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در کل کشور گفت: مجموعه رفاه در ۳۱ استان کشور و در ۱۴۰ شهر در غالب ۲۱۱ فروشگاه فعال و با همکاری ۳۵۰۰ نفر به صورت مستقیم به خدمت‌رسانی می‌پردازند.
وی افزود: هدف کلان مجموعه رفاه ایجاد تحقق عدالت اجتماعی و ارائه کالاهای اساسی به مردم است.
وی با بیان اینکه دسترسی بهینه مردم به کالاهای باکیفیت و استاندارد از مهمترین اولویت‌های فروشگاه است افزود: ارائه رفاه کارت‌های رفاه با تخفیفات ویژه و ایجاد فضای آرام و صمیمی متناسب با نیاز مشتریان از جمله فعالیت‌های این فروشگاه است.
بزرگوار تصریح کرد: در سال گذشته مجموعه فروشگاه‌های رفاه ۱۲۷ میلیارد ریال نسبت به قیمت‌های پرینت داده شده به مردم تخفیف داده و در ماه رمضان نیز ۲۱ هزار قلم کالا تا ۴۶ درصد و در برخی از استان‌ها مانند خراسان تا ۵۰ درصد تخفیف داده شده است.
وی در ادامه با اشاره به حضور مجموعه رفاه در نمایشگاه ضیافت ماه رمضان گفت: در نمایشگاه ضیافت مجموعه رفاه غرفه‌‌ای را تهیه کرده و در آن به ارائه خدمات می‌پردازد همچنین در ایام ماه رمضان در تهران در فروشگاه شهید احمدی روشن در قلهک، فروشگاه شهید صیاد شیرازی در پاسداران، فروشگاه دستواره در شهرری، فروشگاه شهید فکوری در آزادی، فروشگاه باقری تهرانپارس تا ۳ بامداد به خدمت‌رسانی مشغول هستند.
وی گفت: در سه بخش اصلاح فرایندها اتصال بیشتر با فناوری‌های روز و در بخش تامین، توزیع و فروش محصولات و آموزش‌های حرفه‌ای اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی گفت: مجموعه رفاه ۲۵۰۰ سبد کالایی را در سطح کشور توزیع کرد و در دوره بعدی نیز با شارژ کارت‌ها برای ارائه اقلام خاص فعالیت خواهد کرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا گفت: تا پایان سال فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در بازار فرابورس حضور خواهد یافت و بحثرقابت و اصلاح فرایندها را جدی‌تر دنبال خواهد کرد.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه آیا فروشگاه زنجیره‌ای رفاه اولین فروشگاه زنجیره‌ای است که در بازار پایه‌ای فرابورس شرکت می‌کند گفت در این باره اطلاع دقیقی ندارم اما این شرکت اقدامات خود را برای حضور در بازار فرابورس انجام داده است.
وی در خاتمه گفت: مشتریان این فروشگاه می‌توانند با شماره تلفن های ۲۰۰۰۱۳۹۱ و ۶۶۴۹۳۲۰۰ نظرات و شکایات خود را در کل کشور از فروشگاه‌های رفاه به گوش ما برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز