خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر کشور:

رسته صرافی ها از طلافروشان جدا شد

کد خبر : ۱۷۳۲۷۹

صرافی ها خود یک رسته جداگانه هستند و بدلیل تخصصی شدن فعالیت ها بهتر بود جدا شوند.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر کشور از جدا شدن رسته صرافی ها از طلافروشان خبر داد.

عباداله محمد ولی، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر کشور در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: صرافی ها خود یک رسته جداگانه هستند و بدلیل تخصصی شدن فعالیت ها بهتر بود جدا شوند.

وی افزود: تعداد صرافی ها در کشور کم نیست و تنها در تهران ۱۳۰۰ صرافی وجود دارد و از این پس صرافی ها زیرمجموعه بانک مرکزی خواهند شدو پروانه کسب خود را از بانک مرکزی دریافت می کنند.

محمد ولی ادامه داد: در هر مجموعه ای که فعالیت ها با یکدیگر تداخل داشته باشند به ضرر کل مجموعه خواهد بود و هر چه فعالیت ها تخصصی تر باشد و اموراتشان به خود آنها واگذار شود بهتر است.

وی گفت: در حال حاضر اتحادیه طلا فروشان نیز بسیار گسترده است و صنف سکه فروشان، طلا و جواهر فروشان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و نیز بدلیجات از زیرمجموعه این اتحادیه هستند که باعثهدر رفت سرمایه و وقت و تداخل مدیریتی می شود.

وی در خاتمه گفت: به زودی با تشکیل مجمع عمومی افرادی به عنوان هیات مدیره و بازرس و رییس اتحادیه صنف صرافان معرفی خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز