خبرگزاری کار ایران

دبیرکل اتاق بازرگانی امارات:

عطش همکاری ایران و امارات مرا شگفت‌زده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۶۵

من بیست سال است که در این هیأت‌های تجاری حضور دارم و به ایران می‌آیم. در امارات نیز میزبان هیأت‌های ایرانی بوده‌ام. اما هیچ‌گاه شاهد چنین عطشی برای همکاری از سوی دو طرف نبوده‌ام.

دبیرکل اتاق بازرگانی امارات گفت: از عطش همکاری ایران و امارات شگفت‌زده شد.

به گزارش ایلنا، محمد بن سالم بر لزوم توجه بیشتر به حل مشکلات موجود تأکید کرد و از مسئولان اتاق تهران خواست تا در صورت بروز مشکل برای بازرگانان ایرانی، وضعیت را به طور مشخص برای اتاق‌های بازرگانی در امارات تشریح کنند.

در حالی که تجار و فعالان اقتصادی ایرانی و اماراتی در طبقات مختلف اتاق تهران در حال مذاکرات رو در رو در مورد فعالیت و تجارت‌شان بودند، اعضای ارشد این هیأت در طبقه هفتم به دیدار با هیأت رئیسه اتاق تهران نشستند. در این دیدار که سفرای دو کشور نیز حضور داشتند، بحثتوسعه مراودات تجاری دو طرف به طور جزئی‌تر و با اشاره به مشکلات و موانع موجود ادامه یافت.

حُمید محمد بن سالم، دبیرکل اتاق بازرگانی و صنایع امارات نیز در سخنانی جالب توجه از استقبال بازرگانان ایرانی از هیأت تجاری و اشتیاق دو طرف برای توسعه و افزایش همکاری‌ها ابراز شگفتی کرد.

حمید بن‌سالم گفت: «من بیست سال است که در این هیأت‌های تجاری حضور دارم و به ایران می‌آیم. در امارات نیز میزبان هیأت‌های ایرانی بوده‌ام. اما هیچ‌گاه شاهد چنین عطشی برای همکاری از سوی دو طرف نبوده‌ام.

در دو ساعت گذشته شاهد این بودم که تجار اماراتی و ایرانی به شدت مشغول گفتگو و مذاکره هستند و به دنبال تفاهم برای همکاری‌های تجاری هستند.»

دبیرکل اتاق بازرگانی و صنایع امارات نیز بر لزوم توجه بیشتر به حل مشکلات موجود تاکید کرد و از مسئولان اتاق تهران خواست تا در صورت بروز مشکل برای بازرگانان ایرانی، وضعیت را به طور مشخص برای اتاق‌های بازرگانی در امارات تشریح کنند تا به بلافاصله نسبت به حل مشکل موجود اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز