خبرگزاری کار ایران

زاهدی فرد مدیر عامل ایران خودرو خراسان شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۰۵

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بیژن زاهدی فرد به عنوان مدیرعامل شرکت ایران خودروی خراسان منصوب شد.

در حکم هاشم یکه زارع آمده است: «نظر به سوابق تخصص و شایستگی های جناب عالی، بدین وسیله علاوه بر عضویت در هیات مدیره به عنوان مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان منصوب می شوید. رعایت سیاست های اجرایی و ضوابط ابلاغی شرکت ایران خودرو درتصمیماتی که در قالب هیات مدیره شرکت یاد شده اتخاذ خواهید کرد، الزامی است.»

به گزارش ایلنا، بیژن زاهدی فرد پیش از این عضو هیات مدیره ایران خودرو خراسان بود.

قائم مقام تولید ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل ایران خودرو خراسان با اشاره به این که هدف گذاری تولید در سال جاری، ۶۰۰ هزار دستگاه است گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش همکاران حتی از این آمار پیشی بگیریم.

محسن ناقدی برادران یکی از مهمترین اولویت های ایران خودرو در سال ۹۳ را تولید بدون کسری عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس دستور مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو تولید بدون کسری در دستور کار قرار گرفته است که تا کنون نیز به این مهم دست یافته ایم.

قائم مقام تولید ایران خودرو متذکر شد: حیات ایران خودرو متکی به ارتقای کیفیت و افزایش رضایت مشتریان است و همه سایت های تولیدی از جمله ایران خودرو خراسان باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند

سیادت، مدیر عامل سابق ایران خودرو خراسان نیز در مراسم تودیع خود گفت: دغدغه های مدیران ارشد بسیار زیاد است و باید به طوری فعالیت کنیم که باری به دوش آنها نباشیم.

وی تاکید کرد: اطمینان دارم حضور آقای زاهدی لطف و نعمت الهی خواهد بود و مجموعه ایران خودرو خراسان بهتر از گذشته پیشرفت خواهد کرد.

زاهدی فرد مدیر عامل جدید ایران خودرو خراسان نیز در این جلسه تاکید کرد: امیدواریم دست به دست هم و با همت تمامی همکاران بتوانیم به صورت شایسته به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو دست پیدا کنیم.

بیژن زاهدی فرد فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف است است. وی پیش از این عضو هیات مدیره شرکت ایران‌خودرو خراسان بوده و در سوابق او، مدیر عاملی شرکت‌های تولید قطعات خاور و اپکو و هم‌چنین عضویت در هیات مدیره شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی حوزه خودروسازی از جمله ایمن خودرو شرق، محور خودرو و قطعات محوری خراسان به چشم می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز