خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان در گفتگو با ایلنا:

عدم جذب نقدینگی ها در بورس آن را به سوی مسکن می کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۴۴

احتمال اینکه بورس نتواند نقدینگی مردم را جذب کند و این سرمایه به سمت بازار مسکن سرازیر شود زیاد است هر چند در این خصوص مقاومت هایی وجود دارد.

رییس اتحادیه کشوری آهن فروشان گفت: در صورت عدم جذب نقدینگی ها در بورس این سرمایه ها به سوی مسکن سرازیر می شود.

محمد آزاد، رییس اتحادیه کشوری آهن فر وشان در گفتگو با بخرنگار ایلنا در خصوص بازار آهن و میلگرد اظهار داشت: هم اکنون بازار در رکود بسر می برد و مردم همچنان در انتظار تغییر قیمت ها و کاهش نرخ ها هستند وبا وجود رسیدن فصل گرما ساخت و سازها هنوزآغاز نشده اند.

وی با اشاره به آخرین نرخ ها افزود: هم اکنون هر کیلوگرم میلگرد در بازار بین ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۰ تومان و تیر آهن نیز ۲۰۵۰ تومان معامله می شود.

آزاد تصریح کرد: احتمال اینکه بورس نتواند نقدینگی مردم را جذب کند و این سرمایه به سمت بازار مسکن سرازیر شود زیاد است هر چند در این خصوص مقاومت هایی وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین باید دید آیا دولت قصد دارد اقدامی برای طرح های عمرانی انجام دهد یا خیر! همه این عوامل در تغییر قیمت ها تاثیر گذار خواهد بود.

آزاد در خصوص افزایش نرخ اوراق مسکن در هفته گذشته نیز گفت: طی روزهای گذشته با سخنان مسئول اتحادیه مشاوران املاک که از بازگشت رونق به بازار مسکن خبر داد عده ای بر آن شدند که برای خرید اوراق مسکن اقدام کنند و همین موضوع باعثرشد نرخ ها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز