خبرگزاری کار ایران

جو روانی اجرای فاز دوم میزان تقاضا در بازار را افزایش داد / ذخیره خانگی کالا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۴۵۷

مردم طی روزهای گذشته اقدام به ذخیره خانگی کالا و بنزین کرده اند.

در حالی که گفته می شود انبارها مملو از کالاست اما مردم به ذخیره خانگی کالا اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هر چند طی روزهای گذشته افرادی نظیر رییس شورای اصناف کشور و رییس اتحادیه بنکداران در مصاحبه های گوناگون خود به این موضوع پرداخته اند که با توجه به رکود ایجاد شده در بازار، انبارها مملو از کالاست و هیچ نگرانی از جهت کمبود کالا وجود ندارد اما مردم طی روزهای گذشته اقدام به ذخیره خانگی کالا و بنزین کرده اند.

گزارش میدانی خبرنگار ایلنا از بازار نشان می دهد در آستانه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش نرخ بنزین به دلیل جو روانی ایجاد شده تا حدودی میزان تقاضا در بازار افزایش یافته و ذخیره‌سازی خانگی کالا آغاز شده است.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ایلنا شب گذشته پمپ های بنزین نیز نسبت به روزهای گذشته شلوغ تر بود و مردم اقدام به خرید بنزین(۷۰۰ تومانی) می کردند و حتی جایگاه داران نیز مردم را تشویق به خرید بنزین ۷۰۰ تومانی و ذخیره سهمیه کارتهای ۴۰۰ تومانیشان می کردند.

به نظر می رسد طی روزهای آینده در صورت عدم نظارت کافی تخلفات چشم گیری از گران فروشی ها و کم فروشی ها در راه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز