خبرگزاری کار ایران

نرخ سکه و ارز در بازار روز شنبه؛

افت ۵ هزار تومانی سکه طرح جدید

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۱۷

در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش حدود ۲۰۰ تومانی با قیمت ۹۸ هزار و ۶۹۰ تومان فروخته شد و این در حالی بود که اونس جهانی نیز با افزایش ۴ دلاری خود ۱۳۴۰ دلار قیمت گذاری شد.

در بازار امروز سکه هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با افت قیمت ۵ هزار تومانی با قیمت ۹۶۸ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بازار روز شنبه ۱۷ اسفندماه، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با افت قیمت ۵ هزار تومانی با قیمت ۹۶۸ هزار تومان فروخته شد و هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم نیز با افت ۳ هزار تومانی نسبت به روز قبل خود ۹۶۲ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم سکه با کاهش ۲ هزار تومانی به ۵۰۴ هزار تومان رسید و ربع سکه هم با نزول ۲ هزار تومانی با قیمت ۲۹۸ هزار تومان معامله شد، سکه یک گرمی هم با هزار تومان کاهش به قیمت ۱۹۹ هزار تومان فروخته شد.

گفتنی است در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش حدود ۲۰۰ تومانی با قیمت ۹۸ هزار و ۶۹۰ تومان فروخته شد و این در حالی بود که اونس جهانی نیز با افزایش ۴ دلاری خود ۱۳۴۰ دلار قیمت گذاری شد.

صرافان هم در بازار امروز با افت قیمت مواجه بودند به گونه‌ای که هر دلار آمریکا با افت ۱۹ تومانی ۳۰۲۵ تومان و هر پوند انگلیس با کاهش ۳۵ تومانی ۵۰۶۰ تومان و هر یورو بدون هیچ تغییر قیمتی ۴۱۹۰ تومان فروخته شدند. همچنین در بازار امروز درهم امارات نیز با کاهش ۱۴ تومانی ۸۲۰ تومان معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز