خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد تهران:

ابطال شش کد شناسایی مصنوعات طلا

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۶۸

از ابتدای سال تاکنون، حدود دوهزار و ۱۰۰بازرسی از مصنوعات طلا انجام شده است که در این جریان، حدود دو هزار نمونه برداری و آزمون نیز صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد تهران از ابطال شش کد شناسایی مصنوعات طلا خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل استاندارد تهران با اشاره بر ابطال شش کد شناسایی مصنوعات طلا به علت غیراستاندارد بودن در ماه اخیر، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از دو هزار مورد بازرسی، نمونه‌برداری و آزمون از مصنوعات طلا، در استان تهران انجام شده است.

مسلم بیات با تأکید بر اینکه مصنوعات طلا حتما باید مطابق استانداردهای ملی و دارای کد شناسایی معتبر باشد، در تشریح این خبر افزود: کارشناسان و بازرسان استاندارد در ماه گذشته شش کد شناسایی مصنوعات طلا را به علت تولید پایین تر از عیار استاندارد(۷۵۰ از هزار یا ۱۸ از ۲۴)، ابطال و توقیف کردند که به این شرح است:

۴۷۳ T، ۶۴۷ T، ۱۰۷۰ T، ۳۷۷ T، ۲۴۹ T و ۴۳ T.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون، حدود دوهزار و ۱۰۰بازرسی از مصنوعات طلا انجام شده است که در این جریان، حدود دو هزار نمونه برداری و آزمون نیز صورت گرفته است.

این مقام مسوول در پایان یاد آور شد: طبق مقررات سازمان ملی استاندارد ایران، تولید، نگهداری، خرید و فروش طلای بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد یا کد شناسایی معتبر، غیرمجاز و غیرقانونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز