خبرگزاری کار ایران

وزیر کشاورزی:

کشاورزی با سرمایه گذاران خارجی رونق خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۹۱

کشاورزی در ایران بسترها و زمینه‌هایی دارد که با حضور سرمایه‌گذاران خارجی می تواند توسعه و بهره وری فراوان را به ارمغان بیاورد.


وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی ایران با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد با حضور سرمایه‌گذاران خارجی و پیشرفت‌ها و نوآوری‌های تکنولوژیک صنایع کشاورزی آلمان توسعه می‌یابد.
به گزارش ایلنا، محمود حجتی پیش از سفر به آلمان برای شرکت در ششمین نشست مجمع جهانی غذا اظهار کرد: در ششمین نشست مجمع جهانی غذا مسائل مختلفی کشاورزی از جمله نقش منابع آب در کشاورزی، تامین مواد غذایی در سال ۲۰۵۰، استفاده صحیح از کودهای شیمیایی، ‌ توانمندسازی زنان در بخش کشاورزی، سهم باغبانی در مبارزه و سو تغذیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی افزود: همچنین در این مجمع سه نشست برگزار می‌شود که ازسوی سازمان‌های بین المللی مانند فائو‌، یونپ و اتحادیه اروپا مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وزیر جهادکشاورزی ادامه داد: پیشرفت‌ها و نوآوری‌های تکنولوژیکی در صنایع کشاورزی‌ آلمان وجود دارد که می تواند در بسیاری زمینه‌ها در بخش کشاورزی ایران مفید باشد و از سوی دیگر کشاورزی در ایران بسترها و زمینه‌هایی دارد که با حضور سرمایه‌گذاران خارجی می تواند توسعه و بهره وری فراوان را به ارمغان بیاورد.
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: نمایشگاه‌های تخصصی بین المللی همواره می‌تواند بستر مناسبی برای آشنایی و تکنولوژی جدید فراهم کند بنابراین با شناسایی و معرفی شرکت‌های توانمند به متقاضیان بخش خصوصی می‌توان راه فعالیت‌های بین المللی را برای بخش کشاورزی هموار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز