خبرگزاری کار ایران

بر اساس پیگیری‌های ایلنا؛

یارانه شیر پس از تکمیل پرونده پرداخت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۹۶

طبق مذاکرات شفاهی با وزارت صنعت، معدن و تجارت رسید پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومانی یارانه شیر به دست متصدیان وزارت‌خانه رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا دو روز قبل بود که رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی کشور به ایلنا در خصوص یارانه شیر که بنا بود از سوی دولت به دامداران پرداخت شود گفته بود تاکنون مصوبه‌ پرداخت ۳هزار میلیارد ریالی اجرایی نشده و به همین جهت در نامه‌ای به وزارت صنعت معدن تجارت خواستار اجرایی شدن این مصوبه شدم.

بر اساس این گزارش شنیده‌ها حاکی از این است که محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری بعدظهر همان روز در حاشیه مراسم چهلمن سالگرد تاسیس جامعه مهندسان مشاور ایران خبر از پرداخت ۳۰ هزار میلیار ریالی یارانه شیر داد.

باکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: طبق مذاکرات شفاهی با وزارت صنعت، معدن و تجارت رسید پرداخت سیصد میلیارد تومانی یارانه شیر به دست متصدیان وزارت‌خانه رسیده است.

وی افزود: بر اساس این اتفاق وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت از کارخانه‌داران خواهان لیست دامداران تحویل دهنده شیر شد که پس از تکمیل پرونده دامداران پرداخت می‌شود.

باکری تصریح کرد: در صورت کامل بودن پرونده و نداشتن نقص، یارانه شیر بلافاصله به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز