خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان از ریاست اتاق بازرگانی ایران استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۶۳

در حال حاضر با شرایط جدیدی روبرو هستیم و نمی توانیم کوتاه مدت در اتاق بمانیم هر چند که ترجیح به ادامه حضور در اتاق بازرگانی ایران است.

محمد نهاوندیان در بیست و هشتمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران خواستار کناره‌گیری از ریاست این اتاق شد و گفت: در جلسه آینده هیات نمایندگان در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، نهاوندیان، رییس اتاق ایران با بیان این‌که از این رو در هیات نمایندگان گفته شد که اگر اعضا اجازه بدهند برای جلوگیری از وارد شدن خلل به فعالیت‌های اتاق رخصت انجام وظیفه در دولت داشته باشم، تصریح کرد: ‌ در حال حاضر با شرایط جدیدی روبرو هستیم و نمی توانیم کوتاه مدت در اتاق بمانیم هر چند که ترجیح به ادامه حضور در اتاق بازرگانی ایران است.

نهاوندیان با تاکید بر این‌که در جلسه دیگری از هیات نمایندگان خواستم که اجازه دهند که در این رابطه تصمیم جدیدی گرفته شود و ریاست اتاق را به فردی دیگری محول کنند، خاطرنشان کرد: البته نگاه دولت جدید به ایجاد فضای مساعد برای بخش خصوصی و تعاونی بوده است و این نیازمند این است که تصمیمات مدیریت جدیدی اخذ شود.

شایان ذکر است، روز گذشته نهاوندیان به عنوان کارشناس شورای پول و اعتبار از سوی بانک مرکزی معرفی شد و از آنجا که وی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی نیز عضو شورای پول و اعتبار بود انتظار می‌رفت تا از اتاق ایران استعفا دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز