خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در پاسخ به ایلنا:

منابع مالی آب و برق مسکن مهر از ۳ منبع تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۳۳

یک سوم از منابع مالی موردنیاز مسکن مهر از سوی دولت، یک سوم از سوی استانداری‌ها و یک سوم دیگر نیز از طریق دریافت هزینه‌های انشعاب وزارت نیرو تامین خواهد شد.

وزیر نیرو از تامین مالی آب و برق مسکن مهر از ۳ منبع خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید چیتچیان در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایلنا؛ مبنی بر چگونگی تامین مالی مشکل آب و برق مسکن مهر اظهار داشت: بخشی از وام‌های بانک مسکن و بخشی دیگر از کمک‌هایی که دولت پیش بینی کرده است تامین خواهد شد.

وی افزود: یک سوم از این منابع از سوی دولت، یک سوم از سوی استانداری‌ها و یک سوم دیگر نیز از طریق دریافت هزینه‌های انشعاب وزارت نیرو تامین خواهد شد.

چیتچیان در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در خصوص تمهیدات پیش بینی شده در کاهش خاموشی‌های تابستان آینده افزود: تمام تلاش وزارت نیرو این است تا در تابستان سال آینده خاموشی نداشته باشیم در این زمینه در تلاشیم تمامی نیروگاه‌های جدیدی که در دست احداثاست سریعتر به بهره‌برداری برسد تا ۲ هزار مگابایت از مصرف برق سال آینده کاسته شود.

وی خاطر نشان کرد: در قانون بودجه سال ۹۲ پیش‌بینی‌ها برای افزایش درآمد حوزه برق شده است و با واگذاری نیروگاه‌های دولتی این هزینه‌ها جبران خواهد شد.

وزیر نیرو در خصوص میزان آلودگی کارخانجات و طرح‌های نیروگاهی به خبرنگار دیگری گفت: ۱۵ درصد از مجموعه نیروگاه‌های ما نیروگاه‌های آبی هستند که آلایندگی و ذرات معلق ندارند و بقیه نیروگاه‌ها هم کاملا مجهز هستند و از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که پاکترین روش در تولید برق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز