خبرگزاری کار ایران

قائم مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد خواستار شد؛

مدیریت واحد برای اعمال مقررات در مناطق آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۸

با کمک دولت تدبیر و امید، همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی فعال در این مناطق این موارد مرتفع خواهد شد.

قائم مقام و معاون هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور گفت: برای تغییر در نگرش‌های توسعه‌ای در مناطق آزاد، نیازمند ارائه شیوه های جدید در مدیریت این مناطق هستیم.

به گزارش ایلنا، محمد سعیدی کیا در اولین نشست مدیران عامل و اعضاء هیأت مدیره سازمان‌های مناطق آزاد کشور با دبیر شورا و معاونین و مدیران دبیرخانه شورا خواستار مدیریت واحد برای اعمال مقررات در مناطق آزاد شد.

معاون هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورا هماهنگی مناطق آزاد ادامه داد: مناطق آزاد می توانند مدل کوچکی از ایران توسعه یافته باشند و امیدواریم با بازنگری در طرح های جامع به راهکارهای عملی برای رسیدن به اهداف متعالی مناطق آزاد دست یابیم.

سعیدی کیا دریافت‌ها و تعابیر متفاوت و متضاد با قانون در مناطق آزاد از سوی سایر دستگاه ها را یکی از چالش های اصلی مدیریت در مناطق آزاد عنوان کرد و افزود: با کمک دولت تدبیر و امید، همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی فعال در این مناطق این موارد مرتفع خواهد شد.

وی گفت: تسهیل در روند ثبت شرکت ها در مناطق آزاد، کاهش هزینه ها، مبارزه با مفاسد، ارجحیت اجرایی قوانین مناطق آزاد، ایجاد درآمد پایدار و کم کردن درآمدهای ناشی از فروش اراضی از دغدغه ها و نکاتی است که هم مدنظر دبیر شورا و مدیران عامل مناطق است که باید با برگزاری نشست های منظم تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شوند.

همچنین در این نشست مقرر شد تا نشست مدیران عامل مناطق آزاد به صورت ماهیانه در یکی از مناطق آزاد برگزار شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز