خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور ترویج تجارت به ایلنا خبر داد:

جدیدترین توافقات حمل و نقل ایران و قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۰

با مذاکراتی که در خصوص حمل و نقل انجام شد مقرر شد برای حل مشکلات مربوط به حمل و نقل تدابیری از سوی طرفین اتخاذ شود.

مدیر کل دفتر امور ترویج تجارت از جدید ترین توافقات حمل و نقل ایران و قزاقستان خبر داد.

مهرداد جلالی پور، مدیر کل دفتر امور ترویج تجارت در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به بازدید هیات تجاری بازاریابی کشور قزاقستان از تهران و یزد اظهار داشت: با مذاکراتی که بین نمایندگان و صادرکنندگان بخش خدمات فنی و مهندسی طرفین صورت گرفت، هیات قزاقی ضمن ابراز تمایل در خصوص گسترش ارتباط در زمینه های مختلف با دولت و شرکت های ایرانی، علاقمندی خود را به منظور مذاکره با شرکتهای فعال در زمینه مصالح ساختمانی و ساخت و ساز اعلام کردند.

جلالی پور گفت: همچنین بازدید هیات موصوف از چند کارخانه در استان یزد از جمله کارخانجات کاشی و سرامیکEMG‌، کارخانه چینی بهداشتی مروارید و کارخانه تولید لوله های پلاستیکی منجر به نتایج تجاری قابل توجهی شد.

وی گفت: با مذاکراتی که در خصوص حمل و نقل انجام شد مقرر شد برای حل مشکلات مربوط به حمل و نقل تدابیری از سوی طرفین اتخاذ شود.

مدیر کل دفتر امور ترویج تجارت همچنین از برگزاری گردهمایی به منظور بررسی نقاط مشترک و قابلیتهای ایران و قزاقستان از سوی قزاقستان خبر داد که از ایران نیز جهت حضور در این گردهمایی دعوت به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز