خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران خبر داد:

تغییر شیوه نامه جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی / به سرنوشت شورای دولت دهم دچار نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۶۵

در این جلسه در بخش اخبار و گزارش‌ها موضوع مصوبه ۳۵ بندی اخیر دولت مربوط به تسهیل فضای کسب و کار بحثو بررسی شد و با توجه به اینکه برخی از بندها به صورت کامل اجرا نشده بود مقرر شد دبیرخانه شورا با کمک اتاق‌های بازرگانی گزارشی را در مورد کیفیت اجرای مصوبات تهیه کنند و به کمیسیون دولت منعکس کنند.

رییس اتاق بازرگانی ایران از تغییر شیوه نامه جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نهاوندیان، رییس اتاق بازرگانی ایران عصر امروز در دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت یازدهم با بخش خصوصی با اشاره به مراسم افتتاحیه این شورا در دولت جدید و حضور کلیه اعضا، اظهار داشت: دور جدید فعالیت‌های شورای گفتگو فرصت خوبی برای ارایه نظرات وزرای دولت جدید است.

نهاوندیان افزود: دومین جلسه این شورا به دلیل عدم حضور برخی از وزرا در تهران و مسافرت‌های پیش آمده تشکیل نشد، در جلسه امروز نیز رییس شورا که وزیر اقتصاد است به دلیل مسافرت به واشنگتن و شرکت در اجلاس بانک جهانی حضور ندارد ولی صلاح بر این دیده شد که جلسه تشکیل شود و جلسه آینده با حضور این دو عضو تشکیل خواهد شد.

وی با تاکید براینکه شورای گفتگوی دولت یازدهم به سرنوشت دولت دهم دچار نمی‌شود، افزود: کمیته‌ای تشکیل خواهد شد تا نسبت به بررسی تغییر شیوه‌نامه و حضور وزرا ماهی یکبار در جلسات شورا تصمیم‌گیری کند.

نهاوندیان در خصوص جلسه امروز شورا گفت: در این جلسه در بخش اخبار و گزارش‌ها موضوع مصوبه ۳۵ بندی اخیر دولت مربوط به تسهیل فضای کسب و کار بحثو بررسی شد و با توجه به اینکه برخی از بندها به صورت کامل اجرا نشده بود مقرر شد دبیرخانه شورا با کمک اتاق‌های بازرگانی و تعاون شهرستانها گزارشی را در مورد کیفیت اجرای مصوبات تهیه کنند و به کمیسیون دولت منعکس کنند.

نهاوندیان افزود: البته برخی از این مصوبات به گمرک، بانک مرکزی و سایر سازمانها مربوط می‌شود که امیدواریم با تحقق این قانون نمونه خوبی از همکاری دولت و بخش خصوصی محقق شود و مردم شیرینی این همکاری را بیشتر بچشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز