خبرگزاری کار ایران

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی:

مسئولیت گرانی فرآورده های لبنی و شیر برعهده دستگاه های نظارتی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۳۱

اگر تغییری در قیمت محصول نهایی رخ داده است باید سازمان ها و دستگاه های ذ یربط آن را مورد بررسی قرار دهند، طبق مصوبه دولت امسال قیمت هر کیلوگرم شیرخام ۱۴۴۰ تومان برای تولیدکنندگان تعیین شد که صنایع لبنی نیز به آن عمل نکردند.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهادکشاورزی گفت: اگر تغییر قیمتی در فرآورده های لبنی و شیر در بازار رخ داده مسئولیت آن برعهده دستگاه های نظارتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رکنی درباره گرانی مجدد نرخ فرآورده های لبنی در جمع خبرنگاران، گفت: طبق مصوبه دولت قیمت هر کیلوگرم شیرخام ۱۴۴۰ تومان است و تاکنون هیچ افزایشی در نرخ شیر خام نداشته ایم، این در حالی است که دستگاه های نظارتی با گرانفروشان برخورد خواهند کرد.

وی افزود: هیچ افزایش قیمتی در مورد خرید شیر خام از سوی تولیدکنندگان اتفاق نیفتاده و دستگاه های نظارتی باید افزایش قیمت فرآورده های لبنی را در بازار بررسی کنند.

رکنی تاکید کرد: اگر تغییری در قیمت محصول نهایی رخ داده است باید سازمان ها و دستگاه های ذ یربط آن را مورد بررسی قرار دهند، طبق مصوبه دولت امسال قیمت هر کیلوگرم شیرخام ۱۴۴۰ تومان برای تولیدکنندگان تعیین شد که صنایع لبنی نیز به آن عمل نکردند.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی در بخش تولید محصولات کشاورزی و شیر نظارت دارد و قیمت محصول نهایی برعهده ما نیست.

رکنی ادامه داد: خرید تضمینی شیرخام از دامداران با قیمت مصوب ۱۴۴۰ تومان علاوه بر حمایت از دامداران برای تبدیل شیرخام به شیرخشک بوده تا صنایع نیز متضرر نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز