خبرگزاری کار ایران

اهدای نشان ویژه قهرمان صنعت به رییس سازمان انرژی اتمی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۵۶

۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار کیلومتر لوله‌کشی گاز در کشور داریم. بیش از ۶۵ هزار کیلومتر برق نصب شده در کشور داریم در حالی که مشکلات برق هنوز در ترکیه وجود دارد.

در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران نشان ویژه این جشنواره به رییس سازمان انرژی اتمی اهداء شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که امشب در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهورگفت: علی‌رغم مشکلات از ابتدای انقلاب تاکنون دوران بالندگی را طی کردیم، ولی افتخاروار، عزتمندانه و قدرتمندانه تا به امروز طی مسیر کرده تا به اینجا رسید‌ه ایم.
صالحی افزود: صدامی که با تکبر بی‌حد خود شمشیر خود را به دست می‌گرفت و جولان می‌داد، سرنوشتش چه شد؟ عراق در چه وضعیتی است؟ کمک ایران باعثشد مردم از گرما تلف نشوند.
وی با اشاره به معاونت چهار ساله‌اش بر سازمان کنفرانس اسلامی در جده تصریح کرد: ما هشت سال جنگ کردیم، با محدودیت‌های فراوان و توطئه‌های درونی و بیرونی روبرو بودیم، اما علیر‌غم نابلدی‌ها و حوادث، این گونه کشور را ساختیم.
در تبلیغات به خوبی عمل نکرده‌ایم
وی با بیان اینکه در تبلیغات به خوبی عمل نکرده‌ایم، افزود: ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار کیلومتر لوله‌کشی گاز در کشور داریم. بیش از ۶۵ هزار کیلومتر برق نصب شده در کشور داریم در حالی که مشکلات برق هنوز در ترکیه وجود دارد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به تضارب آراء در برخی مسائل در داخل کشور و تولید ۲۰ درصدی سوخت در کشور ادامه داد: به مردم باید اعتماد داشت، من برکت علمی را در این کشور دیدم. آقای البرادعی من را به خانه‌اش دعوت کرد و نامه‌ای را به من نشان داد و گفت این نامه را آمریکا و روسیه متفقا نوشته‌اند. چندین شرط گذاشته بودند که تمام این شرط‌ها مخالف حاکمیت ملی ما بود.
وی پرسید: باید چکار می‌کردیم؟ ‌ خدمت رئیس جمهور وقت گفتم که این‌ها به ما ۲۰ درصد را نخواهند داد. اجازه دهید مسیر گفت‌وگو را ادامه دهیم و خودمان نیز آستین‌ها را بالا زده و بدون اینکه به آن‌ها بگوییم کار را شروع کنیم. بعد از آنکه گفتیم ایران ۲۰ درصد را تولید می‌کند گفتند ایران بلوف می‌زند که ما گفتیم منتظر گزارش آژانس بمانید.
صالحی خاطرنشان کرد: علت اینکه از خانم دکتر قاسمی که متخصص هسته‌ای است و بنده افتخار معلمی ایشان و دکتر شهریاری را داشتم خواهش کردم تشریف بیاورند، چون بحثتجلیل از عزیزانی است که در این عرصه دستاوردی داشتند.
وی همچنین گفت: ما به دلایلی سعی در قهرمان پروری فردی داریم، سعی در قهرمان پروری جمعی کمتر داریم. در صورتی که عقل و آموزه‌های دینی ما که ناشی از فطرت و عقل است بر همکاری جمعی تأکید می‌کند. از دربان دم در تا نگهبان و فراش و… همه در تولید سوخت ۲۰ درصد سهیم بوده‌اند، البته عالمان جای خود را دارند.
از سازمان انرژی هسته‌ای باید تجلیل شود
رییس سازمان انرژی هسته ای خاطر نشان کرد: اگر بخواهد تجلیل شود باید از سازمان انرژی اتمی تجلیل شود.
صالحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: ایشان فرمودند پروژه ۲۰ درصد پروژه‌ای الگو برای این مملکت است که اگر این ملت اراده کرد، اراده‌اش را محقق خواهد کرد.
شایان ذکر است؛ صالحی نشان ویژه قهرمان قهرمانان را به گردن همسر شهید شهریاری انداخت.
در مراسم تجلیل از صالحی، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، حجت الاسلام حسنی قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، احمد دستغیب نماینده شیراز و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز حضور داشتند.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز