خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

۱۱ میلیون نفر عضو ۱۰۳ هزار تعاونی در کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۱۶

در امور تعاونی‌ها ۵۰۰ هزار نفر در کشور عضو هیات مدیره تعاونی‌ها هستند و حدود ۶۸۶ اتحادیه سراسری و استانی در ایران وجود دارد، هم اکنون ۱۱میلیون نفر عضو۱۰۳ هزار تعاونی در کشور هستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کار برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این بخش نیاز به جنگندگی فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید کلانتری در گردهمایی مدیران حوزه تعاون کشور اظهار داشت: برای تغییر دیدگاه‌ها نسبت به تعاونی‌ها و ارتقای جایگاه کنونی آن‌ها نیاز به اطلاع رسانی بیشتری وجود دارد.

وی با اشاره به وجود قوانین و مقررات متعدد در کشور از جمله قانون اساسی و همچنین سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ در خصوص اهمیت و جایگاه‌ها تعاونی‌ها تصریح کرد: در زمینه اجرای قوانین ضعف‌هایی وجود دارد.

کلانتری اظهار داشت: اگر مزیت‌ها و نقش سازنده‌ای که بخش تعاون در توسعه کشور می‌تواند داشته باشد برای همگان تبیین گردد بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف می‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمعیت بالای شبکه تعاون کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این حوزه نام برد که بایستی به درستی از آن بهره برداری شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در امور تعاونی‌ها ۵۰۰ هزار نفر در کشور عضو هیات مدیره تعاونی‌ها هستند و حدود ۶۸۶ اتحادیه سراسری و استانی در ایران وجود دارد، هم اکنون ۱۱میلیون نفر عضو۱۰۳ هزار تعاونی در کشور هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز