خبرگزاری کار ایران

نعمت زاده کیفیت خودروهای تولید داخل را مطلوب اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۷۹

کیفیت خودروهای تولید داخل مطلوب است و هر کسی که چنین اظهار نظری می کند، فنی نیست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت این ادعاها که کیفیت خودروهای تولید داخل قابل دفاع نیست را نادرست عنوان کرد و گفت: کیفیت خودروهای تولید داخل مطلوب است و هر کسی که چنین اظهار نظری می کند، فنی نیست.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در حاشیه دیدار از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در گفت و گو با خبرنگاران بر ضرورت حمایت از صنعت خودرو داخل تاکید کرد و افزود: به نظر ما باید حدود ۹۰ درصد خودروهای تولید کشور به مصرف داخل برسد.

وی در خصوص افزایش روند واردات سیگار نیز ادامه داد: در این خصوص آنهایی باید پاسخگو باشند که سیگار می کشند ولی این وزارتخانه با گسترش هرگونه قاچاق مخالف است، اگرچه با واردکنندگانی که حقوق دولت را پرداخت کنند، موافق هستیم.

نعمت زاده در خصوص زمان تخصیص یارانه به تولیدکنندگان نیز گفت: تولید کنندگان قرار نیست یارانه بگیرند، در قانون بودجه امسال در خصوص کمک به تولیدکنندگان موضوعاتی دیده و در همین خصوص ۱۲۰۰ میلیارد تومان تصویب شده که تاکنون این منابع تامین نشده است.

وی با توجه به آنکه محل کسب درآمدها یکجا نیست و به تدریج و در طول سال به دست می آید، افزود: اگرچه در نیمه اول سال قرار شد مبلغی به عنوان یارانه در تعدیل نرخ تسهیلات در نظر گرفته شود اما این رقم محدود و تنها برای بخشی از صنایع می باشد.

وزیر صنعت درباره تعیین جایزه صادراتی نیز گفت: در این خصوص تاکنون در بودجه رقمی دیده نشده و امیدواریم در بودجه سال آینده که نظر ما ۱۰۰ میلیارد تومان است، لحاظ شود.

گفتنی است؛ روزگذشته محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن گلایه از وضعیت کیفیت خودرو در کشور گفته بود که کیفیت خودروهای تولید داخل به هیچ عنوان قابل دفاع نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز