خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان خبر داد:

پیگیری تعیین تکلیف بدهی ۳۰۰ واحد صنعتی به بانک‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۶۷۸

تعیین تکلیف بدهی ۳۰۰ واحد صنعتی به سیستم بانکی در حال پیگیری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان در کارگروه اشتغال همدان با بیان اینکه تعیین تکلیف بدهی ۳۰۰ واحد صنعتی به سیستم بانکی در حال پیگیری است، تصریح کرد: ۱۳۷ واحد تولیدی تعیین تکلیف شده به طوری که به ۲۰ کارگاه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخته شده، ۲۷ مورد در حال تکمیل پرونده هستند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مسعود اقلامی با بیان اینکه برای اطمینان از این آمارها به صورت میدانی به سرکشی از کارگاه‌ها پرداخته شد و در مجموع از ۹۴ واحد صنفی، صنعتی و خدماتی بازدید به عمل آمد، افزود: آمار کارگران در اسفند ماه سال گذشته در این کارگاه‌ها یک‌هزار و ۲۴۵ نفر بود که در حال حاضر به یک‌هزار و ۵۵۵ نفر رسیده است.

وی افزود: ۷۸ پرونده نیز تمایلی به دریافت تسهیلات نداشتند و ۱۲ واحد نیز برای دریافت وام مشکلاتی از قبیل چک برگشتی و نداشتن وثیقه داشتند.

اقلامی با بیان اینکه ۶۱ پرونده در حال پیگیری هستند، ابراز داشت: ۲۶ پرونده نیز مراحل نهایی وام را می‌گذراند و ۶۰ پرونده نیز پیگیری نکردند، ۱۶ مورد نیز فاقد شرایط بانکی برای دریافت تسهیلات بانکی تشخیص داده شدند.

اقلامی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال جاری ۴ هزار و ۹۳۳ نفر بیمه شده جدید در واحدهایی تولید، صنفی و خدماتی استان ثبت شده، اظهار کرد: در فروردین ۴۹۷ نفر در اردیبهشت ۹۴۹ نفر، در خرداد ۸۸۹ نفر، در تیرماه ۹۰۰ نفر، در مرداد ۸۹۵ نفر و در شهریور ماه سال‌جاری ۸۰۳ نفر بیمه شده جدید در استان ثبت شده‌اند.

دبیر اتاق تعاون همدان نیز در این نشست گفت: دو ماه است که مرز ترکیه به عراق بسته شده و تنها مرز باز از آن جمهوری اسلامی ایران است.

رحمان نادی با تأکید بر اینکه باید از این فرصت‌ نهایت استفاده را کرد، گفت: معاون رئیس جمهور عراق در امور تجارت و بازرگانی، دو نماینده مجلس عراق، مدیرکل گمرک و رئیس سازمان کشاورزی و دامداری در همایش سرمایه‌گذاری حضور خواهد داشت.

وی گفت: این هیئت از روز ۲۶ آبان ماه وارد استان خواهند شد و دو روز میهمان اتاق تعاون بوده و در ۲۸ و ۲۹ آبان ماه در همایش سرمایه‌گذاری حضور خواهند یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز